کد خبر: 602008
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۰۷:۵۵:۱۹
| |

عاملان قتل در پاتوق معتادان دستگیر شدند

اختلاف قاتل و مقتول بر سر پاتوق معتادان باعث نزاع مرگبار شد.

عاملان قتل در پاتوق معتادان دستگیر شدند
کد خبر: 602008
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۰۷:۵۵:۱۹

دو مرد خلافکاری که متهم هستند در درگیری در پاتوق معتادان مرد دیگری را به قتل رسانده‌اند، جرم خود را به گردن هم می‌اندازند.

به گزارش جوان، ساعت ۳ بامداد پنج‌شنبه ۱۸ اسفند، مأموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس تلفنی به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند مرد جوانی که در حادثه‌ای زخمی و به بیمارستان منتقل شده به کام مرگ رفته‌است.

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان و در آنجا با جسد مرد ۳۰ ساله ناشناسی روبه‌رو شدند که با ضربه چاقویی به قتل رسیده‌بود. بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مرد زخمی را ساعتی قبل راننده پرایدی به بیمارستان منتقل کرده و سپس به سرعت گریخته‌است. از سوی دیگر مشخص شد چند ساعت قبل هم درگیری خونینی در پاتوق معتادان نزدیکی بزرگراه خلیج‌فارس رخ داده و راننده پراید هم مقتول را از همان محل به بیمارستان منتقل کرده‌است. بدین ترتیب مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته شماره پلاک خودروی پراید را به دست آوردند که مشخص شد خودرو متعلق به مرد جوانی به نام حمید است. سپس مأموران حمید را شناسایی و بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

وی گفت: «شب حادثه با خودروام از نزدیکی بزرگراه خلیج فارس به طرف خانه‌ام می‌رفتم که یکی از دوستانم به نام کیوان مرا دید و از من خواست مرد زخمی را برای درمان به بیمارستان منتقل کنم. کیوان گفت مرد زخمی دوستش است و در درگیری زخمی شده و عامل درگیری هم فرار کرده‌است و از من خواست برای نجات جانش او را به بیمارستان برسانم. وقتی مرد زخمی را دیدم که هنوز نفس می‌کشد، دلم به رحم آمد و او را به بیمارستان رساندم، اما از ترس اینکه خودم گرفتار نشوم، از بیمارستان خارج شدم.»

با به دست آمدن این اطلاعات مأموران پلیس، کیوان را بازداشت کردند، اما وی در ادعایی گفت که قاتل یکی از دوستانشان به نام کامبیز است. وی گفت: «مقتول فرمان نام دارد و از دوستان من و کامبیز است. البته مدتی است کامبیز و فرمان با هم به خاطر مکان پاتوق اختلاف دارند. کامبیز مدعی است پاتوق متعلق به او است و در مقابل فرمان هم می‌گفت پاتوق متعلق به من است. آن‌ها شب حادثه به خاطر همین موضوع با هم درگیر شدند که در جریان آن کامبیز با چاقو فرمان را زخمی کرد و از محل گریخت. من برای اینکه جان او را نجات دهم، از دوستم حمید خواستم فرمان را با خودرواش به بیمارستان برساند و او هم قبول کرد.»

مأموران در ادامه کامبیز را بازداشت کردند. متهم صبح دیروز در دادسرای امور جنایی تهران جرم خود را انکار کرد و قتل را به گردن کیوان انداخت. وی گفت: «کیوان و فرمان به خاطر پاتوق همیشه با هم اختلاف داشتند و شب حادثه با هم درگیر شدند. کیوان با چاقو فرمان را زخمی کرد و بعد با خودروی پراید دوستش او را به بیمارستان رساند.»

دو متهم در حالی که قتل را گردن هم می‌اندازند، برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها