کد خبر: 602002
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۰۷:۴۱:۲۰
| |

سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی

این سارق سابقه‌دار چند سال قبل به جرم سرقت مغازه دستگیر و روانه زندان شده و با پابند الکترونیکی از زندان آزاد بود و با شگرد خاصی، نیمه‌های شب از مغازه‌ها سرقت می‌کرد.

سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی
کد خبر: 602002
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۰۷:۴۱:۲۰

 سارق سابقه‌دار که با پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده بود، نیمه‌های شب با لباس زنانه از مغازه‌های شهرستان دامغان سرقت می‌کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان دامغان و با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پلیس آگاهی به‌صورت تخصصی و هوشمندانه وارد عمل شدند. کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با اقدامات شبانه‌روزی و با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی، موفق به شناسایی هویت متهم شدند که با لباس زنانه وارد مغازه‌ها می‌شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در بررسی‌های ویژه پلیس، مشخص شد این سارق سابقه‌دار چند سال قبل به جرم سرقت مغازه دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر، با پابند الکترونیکی از زندان آزاد بود و با شگرد خاصی، نیمه‌های شب از مغازه‌ها سرقت می‌کرد.

موقوفه‌ای از دستگیری متهم طی عملیات غافلگیرانه در محل کسب خودش خبر داد و اضافه کرد: در بازرسی از زیرزمین مغازه وی، تعدادی از اموال مسروقه کشف و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد. سارق در بازجویی فنی پلیس به ۲۳ فقره سرقت مغازه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده با دستور قضایی روانه زندان شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها