«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اعترافات زنی که مرد مورد علاقه‌اش را با قمه کشت

زن جوان می‌گوید مقتول تحت تاثیر مواد مخدر رفتار عجیبی داشت و به همین دلیل مجبور به قتل او شد.

اعترافات زنی که مرد مورد علاقه‌اش را با قمه کشت
کد خبر: 599635
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۲:۳۰:۵۴

زنی که در پی یک رابطه عاشقانه مردی را کشته مدعی است برای دفاع از جانش این کار را کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که بعد از روزها تحقیقات پلیسی بازداشت شد ادعا کرده مقتول از او عکس و فیلم داشته و به همین خاطر بعد از کشتن این مرد تلفنش را هم سرقت کرده است.

یک سال قبل مردی با پلیس تماس گرفت و گفت از خانه همسایه‌اش بوی تعفن می‌آید. او توضیح داد همسایه‌اش مردی تنهاست و چند روزی است او را ندیده است.

این مرد به پلیس توضیح داد: در همسایگی ما مرد ۴۲ ساله‌ای به نام محسن تنها زندگی می‌کند؛ اما چند روزی است از او خبری نیست و من و هیچ کدام از همسایه‌ها او را ندیده‌ایم. بوی تعفن عجیبی از خانه‌اش به مشام می‌رسد و ما نگران حال او هستیم.

با این تماس ماموران کلانتری به خانه مجردی محسن رفتند و پس از گشودن در با جنازه او روبه‌رو شدند که شواهد نشان می‌داد چند روز از مرگش گذشته است.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان ضربات متعدد قمه به گردن و پشت او را علت مرگ اعلام کردند.

ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بررسی فهرست مکالمات تلفنی این مرد پرداختند و دریافتند همزمان با کشته شدن او گوشی موبایلش نیز سرقت شده است. در بررسی تماس‌های تلفنی قربانی، ماموران به رابطه پنهانی او با یک زن جوان به نام پرستو پی بردند و او را ردیابی و بازداشت کردند.

پرستو که سعی داشت با دروغگویی‌هایش مسیر رسیدگی به پرونده را به بیراهه بکشند در ادامه لب به اعتراف گشود و به قتل مرد مجرد اعتراف کرد.

زن جوان گفت: مدتی قبل در خیابان با محسن آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و رابطه دوستانه ما با هم ادامه داشت. من چند بار به خانه او رفتم. او به مواد مخدر معتاد بود و گاهی اوقات رفتارهای عجیب ازش سر می‌زد که باعث تعجبم می‌شد. آخرین بار که به آنجا رفته بودم محسن تحت تاثیر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت. او یکباره دست و پایم را با طناب بست و مرا روی زمین انداخت. به شدت مرا کتک زد. محسن یک قمه پنهان کرده بود و می‌خواست مرا با قمه بزند که در یک لحظه از فرصت استفاده کردم و قمه را از زیر تختخواب برداشتم و چند ضربه به او زدم.

او ادامه داد: چون محسن در گوشی موبایلش از من فیلم و عکس داشت، گوشی موبایل را برداشتم و از خانه خارج شدم. من گوشی موبایل را شکستم و داخل جوی آب انداختم. اگر محسن را نکشته بودم خودم کشته می‌شدم؛ چون او تحت تاثیر مصرف مواد مخدر دچار توهم شده بود و می‌خواست مرا بکشد.

به دنبال اظهارات این زن و بازسازی صحنه جرم برای او کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و با توجه به اینکه اولیای دم درخواست قصاص کرده‌اند زن جوان با این درخواست محاکمه خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها