کد خبر: 599543
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۰۷:۴۹:۴۵
| |

ربودن مرد جوان با تهدید چاقو

متهمان اعتراف کردند به دلیل اختلاف مالی با مرد ربوده شده دست به این جرم زدند.

ربودن مرد جوان با تهدید چاقو
کد خبر: 599543
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۰۷:۴۹:۴۵

عاملان آدم‌ربایی مرد جوان در تهران که به دلیل اختلافات مالی دست اعمال مجرمانه زده‌ بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، بعد از ربوده شدن یک مرد جوان در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی نشان می‌داد، ۲ مرد ناشناس با پوشاندن صورت خود، شاکی را با تهدید چاقو به خودروی خود برده و ربوده‌اند.

بررسی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص کرد، متهمان پس از ربودن شاکی وی را هدف ضرب و جرح شدید قرار داده و از او برای یک چک سفید، امضا گرفتند و در آخر شاکی را رها کردند.

کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت متهمان را شناسایی کردند و پی بردند آنها با شاکی اختلاف مالی داشتند.

کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده، اقدامات گسترده اطلاعاتی را کلید زدند و مخفیگاه ۲ متهم را در جنوب تهران شناسایی کردند.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند که در ابتدا منکر هرگونه جرم آدم‌ربایی بودند اما با ارائه شواهد و مدارک موجود لب به سخن گشودند و به جرم مبنی بر ربودن شاکی به دلیل اختلافات مالی اعتراف کردند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها