کد خبر: 598785
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۰۷:۲۹:۱۶
| |

پلیس در تعقیب مردی که همسر و برادرش را با گلوله کشت

مردی که همسر باردارش را به قتل رساند و سپس برادرش را به کام مرگ فرستاد، فراری شده و پلیس در تلاش است او را دستگیر کند.

پلیس در تعقیب مردی که همسر و برادرش را با گلوله کشت
کد خبر: 598785
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۰۷:۲۹:۱۶

مردی که با شلیک گلوله برادرش، مجروح شد و بعد از آنکه برادرش با خودرو نیز از روی او رد شد، تا پرتگاه مرگ رفته بود سرانجام روی تخت بیمارستان جان باخت. بررسی‌های بعدی پلیس نشان داد که ضارب قبل از این حادثه، همسر باردارش را هم با شلیک گلوله به قتل رسانده بود.

به گزارش جوان، ساعت ۱۱ قبل از ظهر روز سه‌شنبه دوم اسفند‌ماه به مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند خبر رسید مردی با شلیک گلوله در خیابان باهنر حوالی میدان قدس زخمی شده است.

وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند، دریافتند لحظاتی قبل راننده خودروی پژو ۲۰۷ سواری از داخل خودرو، مرد ۵۳ ساله‌ای را با شلیک گلوله به سرش زخمی کرده و سپس با چند بار عبور از روی پیکر زخمی وی از محل گریخته است.

 در‌حالی‌که بررسی‌ها حکایت از آن داشت ضارب برادر مرد زخمی است، مأموران دوربین‌های مداربسته را مورد بررسی قرار دادند. دوربین‌ها نشان داد دو برادر هر دو از خانه‌ای بیرون می‌آیند و سپس ضارب خودروی خود را از پارک بیرون می‌آورد و به طرف برادرش می‌رود که کنار خیابان منتظر است سوار خودرو او شود. او ناگهان با اسلحه کلتی از پشت به سر برادرش شلیک و در ادامه از روی او عبور می‌کند و به سرعت می‌گریزد. همچنین در تحقیقات بعدی معلوم شد برادر؟ شهرستانی است، اما به خاطر اینکه با برادرش شرکت فولادی را مدیریت می‌کرده، مدتی قبل خانه‌ای در همان خیابان محل حادثه اجاره کرده و در آنجا تنهایی زندگی می‌کرده است.

 قتل همسر

 در‌حالی‌که ساعتی از حادثه نگذشته بود و تحقیقات همچنان درباره این حادثه ادامه داشت، گزارش حادثه خونینی دیگری به مأموران پلیس اطلاع داده شد. سرایدار ساختمان مسکونی در خیابان دیباجی با اداره پلیس تماس گرفت و گفت زن یکی از همسایه‌ها با شلیک گلوله داخل خانه‌اش به قتل رسیده است.

مأموران وقتی به محل حادثه رسیدند با جسد خونین زن بارداری داخل پذیرایی روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به سرش به قتل رسیده بود.

با اعلام این خبر، قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در قتلگاه زن باردار گذاشت.

سرایدار ساختمان در توضیح ماجرا گفت: «دقایقی قبل مرد صاحبخانه که سعید نام دارد با من تماس گرفت و گفت همسرم حالش بد است و از من خواست با کلید یدکی که داشتم به خانه‌اش بروم و جویای حال همسرش شوم. ابتدا من در خانه سعید را زدم، اما وقتی کسی در را باز نکرد، نگران شدم و با کلید در را باز کردم و با صحنه دلخراشی روبه‌رو شدم و موضوع را به پلیس خبر دادم.»

 دومین قتل

بررسی‌های مأموران حکایت از آن داشت سعید همان مردی است که ساعتی قبل در خیابان باهنر با کلت کمری به برادرش شلیک کرده است. تحقیقات مأموران نشان داد وی مدتی قبل از همسرش جدا می‌شود و با مقتول ازدواج می‌کند، اما به دلایل نامعلومی ساعت ۸ صبح همسرش را در خانه اش به قتل می‌رساند و سپس به خانه برادرش می‌رود و پس از خوردن صبحانه همراه او از خانه بیرون می‌آید و برادرش را هم با شلیک گلوله زخمی می‌کند. در‌حالی‌که مأموران، سعید را به اتهام قتل همسرش و زخمی کردن برادرش تحت تعقیب قرار داده بودند از بیمارستان خبر رسید مرد زخمی هم بر اثر شدت خونریزی به کام مرگ رفته است.

بدین ترتیب با ثبت دو حادثه خونین در پرونده سعید، مأموران در تلاشند او را دستگیر و راز دو قتل را برملا کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها