کد خبر: 598573
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۰۷:۲۹:۳۲
| |

مرد معتاد کودک 19 ماهه‌اش را کشت تا اعضای بدنش را بفروشد

مرد جنایتکار گفت برای رسیدن به پول به نوزادش شربت متادون داد تا با فروش اعضای بدنش به خواسته‌اش برسد.

مرد معتاد کودک 19 ماهه‌اش را کشت تا اعضای بدنش را بفروشد
کد خبر: 598573
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۰۷:۲۹:۳۲

مرد معتاد که شنیده‌بود می‌شود با اهدای اعضای بدن پولی به دست آورد، کودک خردسالش را با شربت متادون به کام مرگ کشاند و به خواسته‌اش رسید، اما در بررسی‌های پزشکی دستش رو شد و به دام پلیس آگاهی کرج افتاد.

به گزارش «جوان»، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: یک سال قبل زوج جوانی کودک ۱۹ ماهه خود را در حالت بیهوشی به یکی از بیمارستان‌های کرج منتقل کردند. تلاش پزشکان برای نجات طفل خیلی زود به جریان افتاد، اما تلاش‌ها در این‌باره ثمری نداشت و طفل به مرگ مغزی مبتلا شد. بعد از آن بود که خانواده طفل تصمیم گرفتند اعضای بدن فرزند خود را به بیماران نیازمند اهدا کنند برای همین پیکر طفل به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد و آن‌ها بعد از گرفتن هزینه‌های لازم با اهدای اعضا موافقت کردند.

در حالی که بررسی‌ها جریان داشت، چند روز قبل گزارشی روی میز کارآگاهان پلیس آگاهی کرج قرار گرفت که نشان می‌داد طفل به دلیل مصرف متادون مسموم و به مرگ مغزی مبتلا شده‌است. بعد از دریافت گزارش بود که مأموران پدر طفل را بازداشت کردند. متهم که به مصرف مواد‌مخدر اعتیاد دارد، در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد. او گفت برای رسیدن به پول به نوزادش شربت متادون داده‌ است تا با فروش اعضای بدنش به خواسته‌اش برسد. تحقیقات بیشتر از متهم جریان دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها