کد خبر: 597820
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۲:۳۹:۲۹
| |

پسر جوان پدرش را کشت و مادرش را با چاقو زخمی کرد

متهم که از مدت‌ها قبل با والدین خود اختلاف داشت در جلسه آشتی‌کنان دست به جنایت زد.

پسر جوان پدرش را کشت و مادرش را با چاقو زخمی کرد
کد خبر: 597820
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۲:۳۹:۲۹

مرد جوانی که پدرش را در مراسم آشتی‌کنان با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش تسنیم، دوشنبه 26 دی ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستانی در شرق تهران، مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی، با تماس تلفنی به محمدرضا صاحب جمعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 147 گلبرگ، کارشناسان تیم تشخیص هویت و بررسی صحنه جرم، متخصصان پزشکی قانونی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس پرونده، راهی بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در بیمارستان با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های بیشتر حکایت از آن داشت مقتول به همراه همسرش که خود نیز با چاقو مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شده است.

بدین ترتیب کارآگاهان در نخستین گام به سراغ زن زخمی رفتند تا درباره حادثه از او تحقیق کنند اما دریافتند او به خاطر شدت جراحات قادر به صحبت کردن نیست؛ کارآگاهان در گام بعدی به محل وقوع جنایت رفتند و با تحقیقات محلی متوجه شدند، پسر این زن و مرد میانسال عامل جنایت بوده که مدت زیادی با پدر و مادر خود به دلیل مشکلات شخصی ارتباطی نداشته است.

در ادامه نیز مشخص شد، قاتل پس از مدت‌ها برای رفع کدورت به خانه خود بازگشته اما در مراسم آشتی‌کنان، مشاجره لفظی میان او با پدر و مادرش رخ داده که قاتل در ادامه به آشپزخانه رفته و با برداشتن چاقو، مادر و پدرش را هدف ضربات بی‌رحمانه چاقو قرار داده است.

بررسی‌های تخصصی تیم جنایی نشان داد، مرد جوان پس از به قتل رساندن پدر و زخمی کردن مادرش از صحنه جنایت گریخته است و همسایه‌ها از صدای درگیری متوجه این حادثه هولناک شده‌اند.

با انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، تیم جنایی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مقتول را هدف بازبینی قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی را برای ردیابی مخفیگاه مرد جوانی که پدرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، آغاز کردند.

تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه ماموران کلانتری 147 گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

متهم پس از بازداشت با  دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی‌ نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها