کد خبر: 591819
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۰۹:۴۰:۳۳
| |

رازگشایی از مرگ آتشین زن جوان با شهادت دختر 12 ساله

دختر 12 ساله خبر داد پدرش روی مادرش بنزین ریخت و او را به آتش کشید.

رازگشایی از مرگ آتشین زن جوان با شهادت دختر 12 ساله
کد خبر: 591819
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۰۹:۴۰:۳۳

راز مرد میانسال که متهم است بعد از درگیری با همسرش او را به آتش کشیده و کشته است، با اظهارات دختر ۱۲ساله‌اش فاش شد.

به گزارش جام‌جم، ساعت ۱۶و۳۰دقیقه شنبه بیست و چهارم دی امسال، یکی از ماموران کلانتری انقلاب در تماس با محمد وهابی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک زنی ۴۵ساله در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر داد.

تیم جنایی با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند زن میانسال و شوهرش هردو در آتش سوزی خانه‌شان دچار سوختگی شده‌اند. مرد میانسال که دستانش دچار سوختگی شده بود بعد از دو روز مرخص شد  اما همسرش به‌دلیل شدت سوختگی و عوارض ناشی از آن بعد از ۱۰روز تسلیم مرگ شد. همسر این زن طی تحقیقات اولیه در بیمارستان گفته بود نشت گاز باعث آتش‌سوزی خانه شده و این بلا سرشان آمده و خواسته همسرش را نجات دهد که دستان خودش هم سوخته است.

بررسی‌ها نشان داد شوهر این زن بعد از مرخص شدن از بیمارستان به خانه نرفته، تلفنش خاموش شده و کسی از او خبری ندارد. ماموران برای ادامه  تحقیقات  به خانه محل آتش سوزی رفتند و آنجا را بررسی کردند که مشخص شد، بخشی از خانه و وسایل آنجا در آتش سوخته و گالن بنزین سوخته‌ در گوشه اتاق بود که احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی را قوت بخشید.

تحقیقات محلی هم مشخص کرد،  این زوج درگیری و اختلاف داشته‌اند و صدای مشاجره‌شان را همسایه‌ها بارها شنیده‌اند. روز حادثه هم صدای دعوای‌شان را شنیدندکه بعد از ساعاتی متوجه آتش شدند.

ماموران برای رازگشایی از این پرونده به تحقیق از دختر ۱۲ساله این زوج پرداختند که او گفت: پدر و مادرم با هم درگیری و دعوا داشتند. آن روز هم دوباره دعوا کردند. پدرم عصبانی شد و رفت. چند ساعت بعد برگشت و ظرف بنزین دستش بود. دوباره دعوا کردند و پدرم بنزین را روی وسایل و مادرم ریخت. بعد کبریت زد و در یک چشم برهم زدن همه جا آتش گرفت. از ترس پدرم در این چند روز این موضوع را پنهان کردم.  به این ترتیب پدرخانواده به اتهام قتل عمد تحت تعقیب قرار گرفت تا این‌که شامگاه شنبه در خانه یکی از دوستانش در تهران بازداشت شد.

 متهم دیروز در جریان تحقیقات قضایی منکر قتل همسرش شد و گفت: ما برسر مسائل مختلف اختلاف داشتیم و دعوای‌مان می‌شد. آن روز هم دوباره دعوا کردیم. عصبانی شدم و بیرون رفتم و بنزین آوردم که او را بترسانم تا دعوا نکند اما همسرم بنزین را روی خودش ریخت و خودسوزی کرد.

تحقیقات از متهم پرونده به اتهام مباشرت در قتل عمدی همسرش ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها