کد خبر: 591509
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۱
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آدمکشی در ولنجک با دستمزد یک میلیون تومان

دو مرد جوان نفر یک میلیون تومان گرفتند و سرایدار یک خانه ویلایی را کشتند.

آدمکشی در ولنجک با دستمزد یک میلیون تومان
کد خبر: 591509
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۱

دو مرد که برای کشتن مردی، یک میلیون تومان دستمزد گرفته بودند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، دو متهم از سوی فردی اجیر شدند تا سرایدار یک خانه ویلایی را به قتل برسانند.

رسیدگی به این پرونده از مرداد ۱۴۰۰ به دنبال پیدا شدن جسد یک مرد ۳۵ساله به نام سعید در یکی از اتاق‌های خانه‌ای ویلایی در منطقه ولنجک آغاز شد.

وقتی ماموران  کلانتری ۱۶۳ به خانه ویلایی رفتند با جسد مردی جوان روبه‌رو شدند که شواهد نشان می‌داد با ضربه‌های جسم سخت به سرش از پا درآمده و چندین ساعت از مرگش گذشته است. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران تحقیقات را آغاز کردند.

یکی از همسایه‌ها که با پلیس تماس گرفته بود گفت: صاحب خانه ویلایی خارج از کشور زندگی می‌کند و فقط چند هفته در سال به ایران می‌آید. سال‌هاست سعید به عنوان سرایدار از این ویلا محافظت می‌کند. شب گذشته سروصدای زیاد از داخل ویلا شنیدم. می‌خواستم مقابل در بروم اما چون خیلی زود صدا قطع شد دیگر پیگیر ماجرا نشدم. صبح می‌خواستم به محل کارم بروم که متوجه شدم در خانه ویلایی باز است. مقابل در رفتم و سعید را صدا زدم. من داخل اتاق‌های خانه را گشتم و ناباورانه با جسد سعید روبه‌رو شدم و با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه تحقیقات روشن شد سعید در یک کارگاه مبل‌سازی کار می‌کرده و شب‌ها هم سرایدار خانه ویلایی بوده و از مدتی قبل با یکی از همکارانش به نام رحمان اختلاف داشته است.

با افشای ماجرا رحمان بازداشت شد و به جنایت در خانه ویلایی اعتراف کرد. او گفت: من بیش از ۱۰ سال است که در کارگاه مبل‌سازی کار می‌کنم و رابطه خوبی با صاحب‌کارم داشتم. او به من اعتماد داشت تا اینکه دو سال قبل سعید برای کار به آنجا آمد و همکارم شد. او  بعد از چند ماه کار کردن برای اینکه حقوقش بیشتر شود مدام از من پیش صاحب‌کارم بدگویی می‌کرد. در این مدت صاحب‌کارم به من بدبین شده بود. به همین خاطر تصمیم گرفتم سعید را تنبیه کنم. من ماجرا را به یکی از دوستانم گفتم و او دو نفر را به من معرفی کرد که در ازای دریافت مبلغ دو میلیون تومان حاضر هستند سعید را گوشمالی دهند. من با کریم و اکبر قرار گذاشتم و با آنها توافق کردم در ازای دریافت نفری یک میلیون تومان سعید را گوشمالی دهند.

رحمان ادامه داد: من آن شب مقابل خانه ویلایی رفتم و در زدم. سعید در را باز کرد که کریم و اکبر وارد خانه شدند و او را کتک زدند. وقتی سروصدای سعید را شنیدم ترسیدم و وارد خانه شدم تا مانع آنها شوم اما همان موقع کریم و اکبر با یک تلفن همراه و جعبه آن از خانه خارج شدند. وقتی داخل خانه رفتم متوجه شدم سعید کشته شده است.

در حالی که پزشکی قانونی در گزارشی علت مرگ را صدمات متعدد با جسم سخت لبه‌دار اعلام کرده و گفته بود قربانی بعد از قتل نیز مورد آزار قرار گرفته است، دو متهم دیگر ردیابی و بازداشت شدند.

آنها گفتند: رحمان با ما تماس گرفت و گفت موضوع ناموسی است و او برای خانواده‌اش مزاحمت ایجاد کرده است. ما آن شب برای کشتن سعید به خانه ویلایی نرفته بودیم. ما می‌خواستیم او را ادب کنیم. چند ضربه به سر و صورت او زدیم و قصد داشتیم خارج شویم که او شروع به فحاشی کرد. او فحش‌های ناموسی می‌داد که عصبانی شدیم و دوباره به جانش افتادیم.

با اعترافات دو آدمکش اجاره‌ای، برای سه متهم به اتهام قتل عمد و جنایت بر میت کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود.

این در حالی است که اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها