کد خبر: 590759
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۰:۳۸:۲۳
| |

مرگ تلخ جوانی که برای نجات کودک همسایه به دل آتش زد

این جوان 39 ساله دختربچه 4 ساله همسایه را از میان شعله‌ها نجات داد اما خودش جان باخت.

مرگ تلخ جوانی که برای نجات کودک همسایه به دل آتش زد
کد خبر: 590759
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۰:۳۸:۲۳

جلال خنفری، جوان ۳۹ ساله‌ای آبادانی که سه شنبه هفته گذشته با فداکاری به دل آتش زد تا دختر چهار ساله‌ همسایه در میبد یزد را از سوختن و مرگ نجات دهد، خود گرفتار آتش شد و پس از ۶ روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ، تسلیم تقدیر الهی شد.

محمد دهقانی مسوول روابط عمومی بیمارستان شهدای محراب، روز دوشنبه در تماس با خبرنگار ایرنا فوت این جوان ایثارگر را تایید کرد.

آتش سوزی در ساعت هشت و ۲۷ دقیقه صبح روز سه شنبه هفته گذشته ۱۳ دیماه در یک واحد مسکونی در شهرک شهدای میبد یزد رخ داد و دختر چهارساله‌ای که در این منزل به سر می‌برد را در بر گرفت و این کودک معصوم در همان لحظه حادثه بعلت خفگی، فوت کرد.

جوان ۳۹ ساله اهل آبادان که همسایه این کودک بوده با مشاهده شعله ور شدن آتش در منزل همسایه خود به آنجا مراجعه و برای نجات کودک گرفتار در آتش، وارد خانه می شود اما متاسفانه تلاش های مرحوم آقاجلال برای نجات این کودک به آتش زده بود بی‌نتیجه ماند و خود نیز دچار سوختگی شدید و به بیمارستان سوانح سوختگی یزد منتقل شد.

خنفری، با سوختگی ۹۸ درصد و سه درصد هوشیاری در این بیمارستان بستری شد اما متاسفانه به رغم تلاش‌های کادر درمان، صبح امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها