رابطه شیطانی زن جوان به قتل مرد متاهل ختم شد

زن جوان که با 2 مرد رابطه پنهانی داشت با همدستی یکی از آنها دیگری را کشت.

رابطه شیطانی زن جوان به قتل مرد متاهل ختم شد
کد خبر: 590357
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۷:۱۸:۰۶

کارآگاهان پلیس یک ماه و نیم پس از مفقود شدن مردی، موفق به کشف جسد نیم سوخته او در چاهی عمیق شدند و عاملان این جنایت را که زن و مردی جوان بودند به دام انداختند.

به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از حدود 45روز قبل در دستور کار مأموران پلیس شهرستان بیرجند واقع در استان خراسان جنوبی قرار گرفت. آن روز زنی نزد مأموران رفت و از مفقود شدن شوهرش خبر داد. او گفت: شوهرم مثل همیشه برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت و هیچ‌کس هم از او خبری ندارد و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد. با ثبت نام این مرد به‌عنوان مفقودی، تلاش‌های پلیس برای یافتن او آغاز شد. در ادامه مأموران به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد تلفن همراه مرد مفقود شده آخرین مرتبه در روستای منصور‌آباد از توابع بخش قهستان شهرستان درمیان فعال بوده و بعد از آن قطع شده است.

این موضوع نشان می‌داد که این مرد در این روستا ناپدید شده و برای روشن شدن سرنوشت او باید تحقیقات در آنجا ادامه پیدا کند. زمانی که گروهی از مأموران برای انجام تحقیقات به منصورآباد رفتند پی بردند مرد مفقود شده با زنی مجرد به‌طور مخفیانه در ارتباط بوده است. به همین دلیل برای روشن شدن سرنوشت این مرد مأموران سراغ زن جوان رفتند و وی را تحت بازجویی قرار دادند. او در همان اعترافات اولیه به قتل این مرد اعتراف کرد و گفت که با همدستی مرد دیگری او را به قتل رسانده و جسدش را به چاهی عمیق انداخته‌اند.

این زن در اعترافاتش گفت: من با مرد دیگری هم در ارتباط بودم. او از رفت‌وآمدهای مقتول به خانه‌ام با خبر شد و با هم نقشه قتل او را کشیدیم. یک روز که مقتول به خانه‌ام آمده بود همدستم در خانه پنهان شد. ابتدا من روسری‌ام را دور گردن مقتول انداختم و سپس همدستم با سنگ و چاقو به مقتول ضربه زد و او را به قتل رساندیم.

این متهم درباره سرنوشت جسد مقتول نیز گفت: برای اینکه هیچ ردی از مقتول و قتلی که انجام داده‌ایم به جا نماند ابتدا جسد را داخل چاه انداختیم و سپس یک لاستیک را آتش زدیم و آن را هم بعد از جسد داخل چاه رها کردیم. اما لاستیک قبل از اینکه به ته چاه بیفتد گیر کرد و فقط قسمتی از کنار صورت مقتول سوخت و بقیه جسد سالم ماند. به‌دنبال اعترافات هولناک این زن، همدستش نیز دستگیر شد و هم‌اکنون هر دو در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها