کد خبر: 588673
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۰۷:۰۰:۰۰
| |

مرگ مرموز دختر و پسر گمشده در سقوط به دره

ماموران جسد دختر و پسر جوانی را داخل خودروی پژو پارسی کشف کرده‌اند که به طرز مرموزی به دره‌ای در حوالی روستای وردیج در شمال غرب تهران سقوط کرده‌ است.

مرگ مرموز  دختر و پسر گمشده در سقوط به دره
کد خبر: 588673
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۰۷:۰۰:۰۰

هویت دختر و پسری که در جریان سقوط خودرو به دره‌ای در شمال غرب تهران به کام مرگ رفته‌اند، شناسایی شد. تحقیقات پلیس درباره مرگ مشکوک آن‌ها ادامه دارد.

به گزارش جوان، روز شنبه ۱۲ آذر ماه امسال زن میانسالی در تهران به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی برادر ۲۵ ساله‌اش به نام بشیر شکایت کرد.

زن افغان گفت: «برادرم روز جمعه چهارم آذر به خانه‌ام آمد و از من خواست خودروی پژو پارسم را به صورت امانت چند روزی در اختیارش قرار دهم. او قرار بود چند روز بعد خودروام را به من تحویل دهد، اما از آن روز به بعد خبری از او ندارم. تلفن برادرم تا روز ششم آذر روشن بود، اما جواب نمی‌داد و الان هم شش روز است تلفن همراهش خاموش است. من و خانواده‌ام چند روزی برای پیدا کردن برادرم به همه جا سر زدیم، اما نتیجه‌ای نگرفتیم و الان از پلیس درخواست داریم برادرم را پیدا کند.» با طرح این شکایت، مأموران پلیس به دستور قاضی محمد تقی شعبانی بازپرس دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را برای پیدا کردن پسر جوان آغاز کردند، اما هیچ ردی از او پیدا نکردند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران پلیس در بررسی پرونده افراد گمشده با شکایت خانواده افغان دیگری روبه‌رو شدند که آن‌ها هم در روز چهارم آذرماه اعلام کرده‌بودند دختر جوانشان به صورت ناگهانی گم شده‌است.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد دختر گمشده از مدتی قبل با پسر افغان گمشده ارتباط دوستی داشته و قرار بوده با هم ازدواج کنند تا اینکه روز حادثه هر دو به صورت مرموزی ناپدید می‌شوند. همچنین مشخص شد پسر و دختر گمشده مدتی قبل در فضای مجازی با هم آشنا می‌شوند و از آن روز به بعد با هم ارتباط تلفنی و پیامکی داشته‌اند. پدر دختر گمشده گفت: «مدتی قبل فهمیدم دخترم با یکی از همشهریانم ارتباط دارد و می‌خواهد با او ازدواج کند. ما مخالف ازدواج آن‌ها نبودیم و تصمیم داشتیم هر زمانی پسر جوان همراه خانواده‌اش به خواستگاری بیاید، مراسم ازدواج آن‌ها را برگزار کنیم، اما ناگهان هر دوی آن‌ها در یک روز ناپدید شدند.» مأموران پلیس در بررسی‌های بعدی دریافتند دختر و پسر گمشده یک روز بعد از حادثه در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران در منطقه یافت‌آباد دیده شده و از سوپر مارکتی خرید کرده‌اند، اما از آن روز به بعد خبری از آن‌ها نیست.

 مرگ مشکوک

همزمان با ادامه تحقیقات برای پیدا کردند دو گمشده روز ۲۶ آذر ماه به کارآگاهان پلیس تهران خبر رسید مأموران کلانتری عوارضی جسد دختر و پسر جوانی را داخل خودروی پژو پارسی کشف کرده‌اند که به طرز مرموزی به دره‌ای در حوالی روستای وردیج در شمال غرب تهران سقوط کرده‌ است.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند و در بررسی دریافتند دختر و پسر فوت شده شباهت زیادی به همان دخترو پسر افغانی دارند که از سوی خانواده‌شان اعلام مفقودی شده‌بودند. پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی دو خانواده به پزشکی قانونی رفتند و اجساد فرزندانشان را شناسایی کردند. با شناسایی اجساد دختر و پسر گمشده مشخص شد هفت روز از مرگ مرموز آن‌ها گذشته است. از آنجایی که مرگ آن‌ها مشکوک به نظر می‌رسید و بررسی‌ها حکایت از آن داشت آن‌ها در حادثه‌ای جنایی جان خود را از دست داده‌اند، بنابراین مأموران پلیس به دستور قاضی، تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها