کد خبر: 587295
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

زن جوان در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» مدعی شد:

تهمت خیانت برای نپرداختن مهریه همسر

زن جوان می‌گوید اختلافاتی که با شوهرش دارد باعث شده او شکایت دروغین علیه‌اش مطرح کند.

تهمت خیانت برای نپرداختن مهریه همسر
کد خبر: 587295
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۰۸:۳۰:۰۰

رویا که کارمند یک شرکت خصوصی است سه سال قبل با جوانی که در همان شرکت بود ازدواج کرد. حالا او به خیانت به همسرش متهم شده است. این زن جوان اما دلیل دیگری برای شکایت همسرش و پرونده‌ای که علیه او تشکیل شده است عنوان می‌کند. او برای اعتمادآنلاین از زندگی سخت با شوهرش می‌گوید.

*متهم به رابطه نامشروع شده‌ای، قبول داری؟

من هیچ خیانتی به شوهرم نکردم. او دروغ می‌گوید.

*اما پرینت تلفن‌های تو نشان می‌دهد با فردی در ارتباط بوده‌ای.

آن فرد مدیر شرکتی است که من در آن کار می‌کنم، شوهرم قصد اخاذی دارد.

*اختلافی با همسرت داشتی؟

می‌خواستم از او طلاق بگیرم و مهریه‌ام را می‌خواستم به همین خاطر هم شکایت کرده بودم اما شوهرم بهانه می‌کند که مهریه من را ندهد.

*چرا می‌خواهی از او طلاق بگیری؟

سه سال قبل در همین شرکت که من کار می‌کنم و شوهرم از من و مدیرش شکایت کرده است با شوهرم آشنا شدم و ازدواج کردم، چند ماه بعد متوجه شدم شوهرم اعتیاد دارد. او به شیشه معتاد بود و مدام من را کتک می‌زد. اعتیاد او آن‌قدر شدید شد که مدیر شرکت او را اخراج کرد و همه چیز به‌هم خورد. من که دیگر از دست رفتارهای شوهرم خسته شده بودم تصمیم گرفتم طلاق بگیرم اما او گفت من را طلاق نمی‌دهد. من هم مهریه‌ام را اجرا گذاشتم و اختلاف ما از همان‌جا شروع شد. شوهرم می‌گوید طلاقت نمی‌دهم تا در خانه من بپوسی.

*فرزندی هم دارید؟

ما فرزندی نداریم، من باردار شدم و بچه سقط شد. همان موقع هم شکایت کرد و مدعی شد من عمداً بچه را سقط کرده‌ام اما پزشکی قانونی تایید کرد که بچه خودش سقط شده است. شوهرم به دنبال راهی است که من را عذاب بدهد.

*ادعایی که علیه مدیر شرکت مطرح کرده به چه دلیل است؟

او مدعی است من با مدیر شرکت رابطه دارم. شوهرم گفته بود کاری می‌کند که من را هم از شرکت اخراج کنند و من بی‌پول و بدبخت شوم و مجبور شوم در خانه او بمانم. او می‌خواهد مدیر شرکت را بی‌آبرو کند تا انتقام اخراج شدن خودش را هم بگیرد.

*آیا می‌توانی ادعایت را ثابت کنی؟

من موضوع را به قاضی گفتم و قاضی هم به شوهرم گفته دلیلی برای اثبات رابطه من با مدیر شرکت نیست، برای همین شوهرم درخواست پرینت تلفن کرده است. آن مرد مدیر من است، طبیعی است که وقتی شرکت نیست من چند باری با او حرف بزنم و این به معنای خیانت نیست. به شوهرم گفتم با این کارها نمی‌تواند جلوی من را بگیرد

*یعنی قطعاً طلاق می‌گیری؟

بله همین کار را می‌کنم. هم مهریه‌ام را می‌گیرم و هم طلاق می‌گیرم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها