کد خبر: 586682
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۰۷:۵۰:۱۷
| |

نجات گروگان 21ساله بعد از 3ماه اسارت در منطقه مرزی

با وجود نجات این گروگان 21ساله، با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

نجات گروگان 21ساله بعد از 3ماه اسارت در منطقه مرزی
کد خبر: 586682
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۰۷:۵۰:۱۷

چند نفر که با مردی دچار اختلافات مالی شده بودند برای تسویه حساب پسر 21ساله او را ربودند و 3ماه در منطقه‌ای مرزی در حوالی سراوان نگه داشتند تا اینکه سرانجام در عملیات ضربتی پلیس، جوان ربوده شده آزاد شد.

به گزارش همشهری، اوایل شهریورماه امسال به مأموران پلیس آگاهی شهرستان سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان خبر رسید که چند مرد ناشناس پسر جوانی را ربوده‌اند. آنطور که شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد آدم‌ربایان که مسلح و صورت‌های‌شان را پوشانده بودند با تهدید سلاح، جوانی 21ساله را سوار یک دستگاه خودروی پژو405 کرده و با خود برده بودند.

در این شرایط بود که تلاش‌های پلیس برای ردیابی آدم‌ربایان و آزادی گروگان آغاز شد. شواهد به‌دست آمده حاکی از آن بود که آدم‌ربایان به‌دلیل اختلافات مالی با پدر این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند. هرچند اسارتگاه پسر جوان مشخص نبود اما همچنان تلاش‌های پلیس در شاخه‌های مختلف ادامه پیدا کرد.

سرانجام با گذشت حدود 3ماه از گشوده شدن این پرونده کارآگاهان با همکاری مرزبانان هنگ مرزی سراوان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد آدم‌ربایان گروگان 21ساله را در منطقه‌ای مرزی در حوالی سراوان زندانی کرده‌اند. به این ترتیب مأموران آنجا را محاصره کردند و برای آزادی پسر جوان وارد عمل شدند اما معلوم شد که گروگانگیران پیش از حضور مأموران فرار کرده‌اند. در این شرایط پسر جوان پس از 3ماه اسارت آزاد و صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد.

سرهنگ محمد سرگزی، فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اعلام جزئیات این پرونده گفت: با وجود نجات این گروگان 21ساله، با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها