کد خبر: 585964
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۰۷:۱۵:۲۰
| |

مرد نانوا؛ مظنون اصلی قتل همسر

مأموران دریافتند مقتول از مدتی قبل با شوهرش اختلاف داشت. همچنین بررسی‌های محل حادثه حکایت از آن داشت قاتل فرد آشنایی است.

مرد نانوا؛ مظنون اصلی قتل همسر
کد خبر: 585964
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۰۷:۱۵:۲۰

مرد نانوا که متهم است پس از مشاجره با همسرش مرتکب قتل شده، بازداشت شد.

به گزارش جوان، ساعت ۲۲ شامگاه یک‌شنبه ۱۳ آذر‌ماه، مرد ۷۰ ساله‌ای به نام قنبر در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و گفت همسر میانسالش در خانه‌شان به طرز مشکوکی به قتل رسیده است. با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی به خانه مرد سالخورده در خیابان نیارکی در منطقه استاد معین اعزام شدند. مأموران پلیس داخل پذیرایی با جسد زنی ۵۲ ساله به نام کبری روبه‌رو شدند که آثار شیار گردن و زخم روی گردنش نمایان بود و به نظر می‌رسید بر اثر خفگی به کام مرگ رفته است. بدین ترتیب قتل زن میانسال به قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد و بازپرس همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را در محل آغاز کردند. نخستین بررسی‌ها نشان داد چند ساعت از مرگ زن میانسال گذشته است و عامل یا عاملان قتل هم بدون تخریب در ورودی وارد خانه شده و پس از خفه کردن کبری، طلا‌های او را سرقت کرده و از محل گریخته‌اند.

شوهر مقتول در ادعایی گفت: «من شاطر هستم و در یکی از خیابان‌ها نانوایی دارم. امروز برای کار از خانه بیرون رفتم و همسرم در خانه بود. دقایقی قبل وقتی به خانه برگشتم هر چقدر او را صدا زدم، جوابی نشنیدم تا اینکه با جسدش داخل پذیرایی روبه‌رو شدم و با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم. الان هم متوجه شدم قاتل طلا‌های همسرم را سرقت کرده است.»

مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند مقتول از مدتی قبل با شوهرش اختلاف داشته، به‌طوری‌که گاهی همسایه‌ها صدای درگیری آن‌ها را می‌شنیده‌اند. همچنین بررسی‌های محل حادثه حکایت از آن داشت قاتل فرد آشنایی بوده و به احتمال زیاد برای فریب و صحنه‌سازی اقدام به سرقت طلا‌های مقتول کرده است. بدین ترتیب مأموران به شوهر مقتول مظنون شدند و او را به دستور قاضی ساسان غلامی، بازداشت کردند و برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دادند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها