کد خبر: 584963
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۱۴:۰۷:۴۹
| |

قاتل طلافروش همدانی به جنایت دوم هم اعتراف کرد

متهم انگیزه‌اش از جنایت دوم را درگیری با مقتول برای تصاحب طلاهای مسروقه عنوان کرد.

قاتل طلافروش همدانی به جنایت دوم هم اعتراف کرد
کد خبر: 584963
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۱۴:۰۷:۴۹

مردی که در جریان سرقت از یک طلافروشی در همدان دستگیر شده بود در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد فردی دیگر ا هم کشته است.

به گزارش اعتماد آنلاین، بعد از اینکه جسد مردی طلافروش در مغازه‌اش در بازار همدان پیدا شد کارآگاهان تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل مسح آغاز و بالاخره او را در بندرعباس دستگیر کردند. پس از آغاز بازجویی‌ها از این متهم راز جرایم دیگر او نیز فاش شد.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان در این‌باره گفت: در پی دریافت گزارش یک فقره سرقت مسلحانه منجر به قتل صاحب طلا فروشی در همدان و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس آگاهی به منظور شناسایی و دستگیری قاتل متواری با تشکیل یک اکیپ تخصصی موضوع را دنبال کردند که با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی در نهایت با همکاری ماموران اعزامی پلیس آگاهی استان همدان، هویت اصلی قاتل را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان و حضور نماینده واجا، شامگاه یک شنبه ششم آذرماه مخفیگاه متهم در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: در بازرسی دقیق از مخفیگاه قاتل ۲۸۵ گرم طلای سرقتی، یک قبضه اسلحه کلت کمری و دو تیر فشنگ جنگی کشف شد.

سردار جعفری تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی و قتل صاحب مغازه در شهرستان همدان و در کمال ناباوری به یک قتل دیگر در شهرستان حاجی آباد در مسیر فرار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی صحت و سقم قتل دوم و با حضور متهم و نماینده قضائی به شهرستان حاجی آباد اعزام شدند و با راهنمایی‌های متهم در کمترین زمان جسد جوان ۲۰ ساله را در باغات روستای در رودی کشف کردند.

این مقام ا انتظامی افزود: قاتل علت و انگیزه قتل دوم خود در شهرستان حاجی آباد را درگیری با مقتول برای تصاحب طلاهای مسروقه عنوان کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها