کد خبر: 584512
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۰:۵۷:۴۴
| |

سرقت عجیب از طلافروشی با تقلید صدای زنانه

متهم با تقلید صدای زنانه به صورت تلفنی سفارش طلا ‌داد و هزینه آن را با دلارهای تقلبی پرداخت کرد.

سرقت عجیب از طلافروشی با تقلید صدای زنانه
کد خبر: 584512
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۰:۵۷:۴۴

مردی که با تقلید صدای زنانه با شگردی خاص از یک طلافروشی دزدی کرده بود، شناسایی ودستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران چند روز قبل در جریان سرقت از یک طلافروشی قرار گرفتند و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردندو آنها متوجه شدند زن جوانی با طلافروشی تماس گرفته و تعداد زیادی طلا سفارش داده و سپس ادعا کرده به دلیل اینکه وقت ندارد، برادرزاده‌اش برای دریافت طلا و تسویه حساب به مغازه مراجعه خواهد کرد. در ادامه یک مرد جوان پس از مراجعه به طلافروشی، طلاها را از مالباخته گرفته و با دلار‌های تقلبی پول آن را پرداخت کرده و متواری شده است.

کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های علمی و تحقیقات تخصصی گسترده هویت متهم را شناسایی کردند و پی بردند وی قصد دارد سرقت دیگری را با این شگرد مجرمانه از یک طلافروشی انجام دهد.

کارآگاهان در گام بعدی متوجه شدند متهم با متصدی یک طلافروشی در مرکز تهران قرار گذاشته که با کشف این سرنخ مهم، راهی محل قرار شدند و وی را با یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سپس طلا‌های مسروقه و دلار‌های تقلبی از مخفیگاه این متهم کشف شد و او پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر خرید طلا با دلار‌های تقلبی اعتراف و عنوان کرد با تقلید صدای زنانه به طلافروشی‌ها زنگ می‌زده و همدستی در این پرونده نداشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها