کد خبر: 583790
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۰۷:۳۰:۰۹
| |

قتل مرموز راننده پیکان در جنگل

بررسی‌ها نشان داد مرد میانسال توسط فرد یا افراد ناشناسی با ضربات چاقو به قتل رسیده و سپس جسدش به جنگل منتقل و در آنجا به آتش کشیده شده است.

قتل مرموز راننده پیکان در جنگل
کد خبر: 583790
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۰۷:۳۰:۰۹

کارآگاهان پلیس در حال تحقیق درباره قتل مرد سالخورده‌ای هستند که جسد نیمه سوخته‌اش در جنگل‌های ماسال کشف شده است.

به گزارش همشهری، روز دوشنبه به مأموران پلیس شهرستان ماسال واقع در استان گیلان خبر رسید که جسدی نیمه سوخته در ییلاقات این شهرستان کشف شده است. بلافاصله مأموران برای بررسی ماجرا خود را به محل رساندند. جسد متعلق به مردی سالخورده بود که بنابر دلیل نامعلومی با ضربات چاقو به قتل رسیده و جسدش به آتش کشیده شده بود. با شناسایی هویت مقتول مأموران به اطلاعات بیشتری در این‌باره دست پیدا کردند. شواهد حاکی از آن بود که او 67سال داشته و پس از خروج از منزل خود سوار بر خودرواش که یک دستگاه پیکان بود از آنجا دور شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که او در ادامه توسط فرد یا افراد ناشناسی با ضربات چاقو به قتل رسیده و سپس جسدش به جنگل منتقل و در آنجا به آتش کشیده شده است.

با انجام تحقیقات میدانی در محل کشف جسد، به دستور مقام قضایی پیکر مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت مرموز همچنان ادامه دارد.

سرهنگ مجید ترازی، سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال در این‌باره گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این مرد اهل انزلی است و مفقود شدن او یک روز قبل به پلیس انزلی گزارش شده بود.

او ادامه داد:‌ تحقیقات پلیس برای کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد و از مردم درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس گزارش کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها