کد خبر: 582059
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ۱۰:۵۵:۵۴
| |

درخواست‌های غیراخلاقی با تهدید به انتشار عکس‌های دختر جوان

مجرم اینترنتی از دختر جوان درخواست‌های غیراخلاقی و نامتعارف داشت و او را برای اخاذی 100 میلیونی تهدید کرده بود.

درخواست‌های غیراخلاقی با تهدید به انتشار عکس‌های دختر جوان
کد خبر: 582059
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ۱۰:۵۵:۵۴

مردی جوان که بعد از به دست آوردن عکس‌های خصوصی یک دختر قصد داشت از او اخاذی کند به تله افتاد.

به گزارش اعتماد آنلاین، دختر جوانی با مراجعه به پلیس فتا استان کرمانشاه در شکایتی گفت فردی در فضای مجازی قصد اخاذی از وی را دارد و تهدید کرده است اگر تا 24 ساعت آینده مبلغ 100 میلیون ریال واریز نکند آبروی وی را خواهد برد.

این دختر توضیح داد: در تاکسی با شخصی آشنا شدم و او به بهانه‌ای شماره مرا گرفت و از طریق شبکه اجتماعی واتس‌آپ به من پیام داد. این فرد با وعده‌های واهی، من را اغفال کرد و تصاویر خصوصی‌ام را به دست آورد اما بعد از گذشت مدتی درخواست‌های غیراخلاقی و نامتعارف داشت و تهدید ‌کرد اگر تا 24 ساعت آینده مبلغ100 میلیون ریال دریافت نکند با انتشار تصاویر آبروی مرا خواهد برد. من بخشی از این مبلغ را واریز کردم اما او پول بیشتری می‌خواهد.

کارشناسان پلیس فتا بعد از اطلاع از این موضوع، اقدامات خود را آغاز کردند و پس از بررسی همه جوانب پرونده و بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی سایبری موفق شدند مجرم را در کمتر از 24 ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

متهم که در ابتدا منکر جرمش بود اما پس از مشاهده دلایل و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و در ادامه به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها