کد خبر: 578998
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۴:۰۹:۱۵
| |

ربایندگان پزشک سرشناس تهرانی دستگیر شدند

پدر و پسری با جعل عنوان مامور پلیس، پزشک سرشناس تهرانی را سوار بر ماشین کرده و اقدام به آدم‌ربایی کردند.

ربایندگان پزشک سرشناس تهرانی دستگیر شدند
کد خبر: 578998
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۴:۰۹:۱۵

عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهرانی به دام افتادند.

به گزارش اعتماد آنلاین، با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت به عنف از یک پزشک سرشناس توسط 2 فرد در شرق تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم  پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، پدر و پسری با جعل عنوان مامور پلیس، پزشک سرشناس تهرانی را سوار بر ماشین کرده و اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند.

متهمان همراه با این پزشک وارد خانه‌ای در جنوب تهران شدند و با بستن دست مالباخته  خودرو وی را سرقت و  همچنین حساب‌های بانکی او را خالی  کردند‌.

متهمان مالباخته را چهار روز در خانه حبس کرده بودند تا اینکه  ماموران در گام نخست متوجه شدند، سارقان با کارت بانکی این پزشک به شرق تهران مراجعه کرده و مقدار زیادی طلا و سکه خریداری کرده‌اند. کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و هویت 2 متهم را شناسایی کردند و پی بردند سارقان به یکی از استان‌های شرقی کشور گریخته‌اند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های قضائی راهی مخفیگاه متهمان در یکی از استان‌های شرقی کشور شدند و آنها را در  یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی و سرقت به عنف اعتراف کردند و در ادامه تحقیقات به سه فقره سرقت به عنف دیگر نیز معترف شدند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها