کد خبر: 577927
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۱۰:۱۵:۰۶
| |

15 نفر پای دستگاه خودپرداز حقه مردان شیاد را خوردند

متهمان گفتند: همیشه با ماسک بودیم، ازکلاه های متعددی استفاده می‌کردیم ، همیشه کارت های متعدد به همراه داشتیم، موی سر خود را هر چند روز با رنگ به شکل‌های مختلفی تغییر می‌دادیم، افراد بی‌سواد و پیرمردها را مورد طعمه قرار می‌دادیم.

15 نفر پای دستگاه خودپرداز حقه مردان شیاد را خوردند
کد خبر: 577927
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۱۰:۱۵:۰۶

3 نفر که با روش‌های متقلبانه حساب شهروندان را خالی می‌کردند، بعد از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی وصول شکایت‌هایی مبنی بر سرقت، کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از کارت بانکی تعدادی از شهروندان غالبا کم سواد و مسن در شهرستان کهگیلویه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

در بررسی مأموران مشخص شد که مجرم یا مجرمان با شناسایی افراد بی‌سواد و مسن در جلوی دستگاه‌های خودپرداز بانکی، به بهانه کمک یا به درخواست شخص مالباخته اقدام به اخذ وجه نقد از دستگاه کرده و سپس وجه نقد را به همراه کارت بانکی مشابه و بدون نام تحویل طعمه خود داده و خود با در اختیار داشتن اصل کارت بانکی و اطلاع از رمز آن اقدام به تخلیه حساب آن می‌کردند.

ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی‌های اولیه به 15 فقره کلاهبرداری از شهروندان اعتراف و شگرد خود را این‌گونه بیان داشتند:  همیشه با ماسک بودیم، ازکلاه های متعددی استفاده می‌کردیم ، همیشه کارت های متعدد به همراه داشتیم، موی سر خود را هر چند روز با رنگ به شکل‌های مختلفی تغییر می‌دادیم، افراد بی‌سواد و پیرمردها را مورد طعمه قرار می‌دادیم و مشخصات روی کارت‌های همراهمان را پاک می‌کردیم.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها