کد خبر: 576902
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۰۷:۱۵:۰۰
| |

تحقیقات ویژه کارآگاهان درباره 3 جنایت در تهران

نزاع مرگبار دو هم‌محله‌ای،‌ دعوای خونین دو فروشنده بر سر مشتری و قتل مردی ناشناس پرونده‌هایی جنایی است که روی میز کارآگاهان قرار گرفت.

تحقیقات ویژه کارآگاهان درباره 3 جنایت در تهران
کد خبر: 576902
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۰۷:۱۵:۰۰

وقوع سه جنایت در تهران  و کشف استخوان در ارتفاعات امامزاده داوود، حوادثی بود که در آخر هفته پایتخت رقم خورد.

کشف استخوان

ساعت 6 بعد از ظهر چهارشنبه 13 مهر مرد جوانی در تماس با  مأموران کلانتری 143 امامزاده داوود، گفت: برای تفریح و گردش به ارتفاعات امامزاده داوود آمدم. در حال پیاده‌روی بودم که ناگهان چشمم به تعدادی استخوان افتاد. به دنبال این تماس موضوع به بازپرس محمد وهابی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران  اعلام  و دستور انتقال استخوان‌ها به پزشکی قانونی صادر شد تا در بررسی‌ها مشخص شود استخوان‌ها متعلق به انسان است  یا حیوان. در صورتی که تأیید شود استخوان‌ها متعلق به  انسان است، آزمایشات دی ان ای برای بررسی هویت وی و علت مرگ او انجام می‌شود.

درگیری خونین دو هم‌محله‌ای

ساعت 6:30 دقیقه عصر چهارشنبه و دقایقی بعد از گزارش کشف استخوان‌ها، مأموران کلانتری 106 نامجو در تماس با بازپرس جنایی از قتل پسری 17 ساله در بیمارستان خبر دادند.

در بررسی‌های صورت گرفته به دستور بازپرس جنایی، مشخص شد پسر نوجوان با یکی از بچه محل‌های خود به نام آرش درگیر و با ضربه چاقو به دست او مجروح شده  اما پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. با برملا شدن هویت عامل جنایت، مأموران وارد عمل شده و قاتل را که پسری 15 ساله بود در خانه‌اش دستگیر کردند.

پسر نوجوان که شوکه بود و باورش نمی‌شد دوست و هم‌محله‌ای خود را به قتل رسانده باشد، در تحقیقات گفت: روز حادثه بر سر یک موضوع کوچک با هم بحث‌مان شد و او فحاشی کرد. من هم فقط برای ترساندن مقتول چاقویی را که به همراه داشتم به سمتش پرتاب کردم. اما چاقو به او اصابت کرد و خونین روی زمین افتاد. من که ترسیده بودم، فرار کردم ولی فکرش را هم نمی‌کردم چاقویی که پرتاب کرده باشم منجر به قتل شده باشد.  باتوجه به اینکه عامل جنایت کمتر از 18 سال دارد به دستور بازپرس جنایی پرونده برای رسیدگی به دادسرای اطفال ارجاع شد.

درگیری مرگبار دو فروشنده بر سر مشتری

گزارش مرگ مرد دکه‌داری در یکی از بیمارستان‌های تهران ساعت 11:30 شامگاه چهارشنبه از سوی مأموران کلانتری 111 هفت چنار به بازپرس جنایی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که مرد 35 ساله که دکه ساندویچی داشت با یک فروشنده بلال در داخل مغازه بر سر مشتری درگیر می‌‌شوند. در این میان مرد دکه‌دار شیشه نوشابه‌ای را برداشته و پس از شکستن شیشه نوشابه به سمت مرد بلال فروش حمله می‌‌کند. مرد بلال فروش نیز در دفاع از خود چاقو پرتاب می‌‌کند که منجر به زخمی شدن و در نهایت قتل مرد دکه‌دار می‌‌شود. بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم و تحقیقات تکمیلی را صادر کرد.

قاتل مرد ناشناس

ساعت 4:40 دقیقه بامداد پنجشنبه 14 مهر نیز خبر مرگ مرد 39 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و بررسی‌ها نشان می‌‌داد مرد جوان در جریان یک درگیری خیابانی با ضربات چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

در بازرسی از جیب‌های مقتول هویت او به دست آمد. در ادامه تحقیقات و در حالی که هویت عامل جنایت نامشخص بود، مأموران کلانتری نعمت‌آباد در تماس با بازپرس جنایی مدعی شدند مرد جوانی که در یک درگیری زخمی شده برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده است. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مرد جوان، همان قاتل فراری است و به دستور بازپرس جنایی متهم پس از درمان و بهبودی به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل خواهد شد تا درباره جزئیات جنایت مورد تحقیق قرار گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها