کد خبر: 574584
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۰۷:۰۵:۳۱
| |

شوهرکشی با همدستی برادر ناتنی

وقتی خواهر ناتنی‌ام به من گفت شوهرش اذیتش می‌کند، تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم و در نهایت هم او را به قتل رساندم.

شوهرکشی با همدستی برادر ناتنی
کد خبر: 574584
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۰۷:۰۵:۳۱

زن جوانی که متهم است با همدستی برادر ناتنی‌اش شوهرش را به قتل رسانده‌است، در دادگاه کیفری محاکمه شدند.

به گزارش «جوان»، ۳۰ آذر ماه سال ۹۹ زنی جوان در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی شوهرش خبر داد.

شاکی گفت: «شوهرم شاهین دو روز قبل برای انجام کاری از خانه‌مان در جنت‌آباد بیرون رفت و دیگر بازنگشت. از آنجایی که سابقه داشت او بعد از یک یا دو روز بی‌خبری به خانه بر می‌گردد، خیلی نگرانش نشدم، اما الان که به تلفن‌های من جواب نمی‌دهد، نگرانش هستم و احتمال می‌دهم برای او اتفاقی رخ داده باشد.»

با طرح این شکایت مأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی تحقیقات گسترده‌ای را برای پیدا کردن مرد گمشده آغاز کردند.

چند روزی از حادثه گذشته بود و تحقیقات همچنان درباره این حادثه ادامه داشت که مادر مرد گمشده به اداره پلیس رفت و مدعی شد عروسش در گم شدن پسرش دست دارد.

بدین ترتیب مأموران پلیس از زن جوان به نام ثریا تحقیق کردند، اما وی مدعی شد که از سرنوشت شوهرش بی‌خبر است.

کشف جسد

در حالی که بررسی‌ها حکایت از آن داشت زن جوان از مدتی قبل با شوهرش اختلاف و حتی چند باری هم درگیری و قهر داشته‌اند، مأموران پلیس خودرو و جسد شاهین را در بیابان‌های اطراف شهرستان اسلامشهر کشف کردند. پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد وی بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن در مکان دیگری خفه شده‌است و عامل یا عاملان قتل جسد او را با خودرواش به بیابان‌های اطراف اسلامشهر منتقل کرده‌اند.

از سوی دیگر در بررسی‌های فنی مشخص شد ثریا شب حادثه همراه مردی جوان داخل خودرو مقتول دیده شده‌است. با به دست آمدن این اطلاعات مأموران همسر مقتول را به عنوان مظنون به قتل بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. وی ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با دلایل و شواهد روبه‌رو شد، به قتل شوهرش با همدستی برادر ناتنی‌اش اعتراف کرد.

وی گفت: «مدتی بود به رفتار‌های شوهرم مشکوک شده‌بودم تا اینکه متوجه شدم او با زن‌های زیادی ارتباط دارد. وقتی از او می‌خواستم ارتباطش را قطع کند، ارتباط با زنان را انکار می‌کرد و حتی در درگیری مرا هم کتک می‌زد. چند باری با هم درگیر شدیم و کتکم زد و من هم قهر کردم و به خانه مادرم رفتم. برادر ناتنی‌ام خبر داشت با شوهرم اختلاف دارم و او مرا کتک می‌زند، اما هر بار با میانجیگری بستگان و اظهار پشیمانی شوهرم به خانه بر می‌گشتم. چند روز قبل از حادثه برای آخرین‌بار با شوهرم درگیر شدم که به برادرم گفتم از دست شاهین خسته شده‌ام و می‌خواهم از او انتقام بگیرم. او هم قبول کرد و به کمک من آمد. شب حادثه او را با چای زعفرانی مسموم کردم و بی‌هوش شد که برادر ناتنی‌ام بر اساس نقشه از قبل طراحی شده به خانه‌مان آمد و شوهرم را خفه کرد. سپس جسد او را داخل پتویی پیچاندیم و به داخل خودرواش منتقل کردیم و بعد هم به بیابان‌های اطراف اسلامشهر بردیم و آنجا همراه خودرواش رها کردیم.»

بازداشت قاتل

پس از اعتراف متهم مأموران پلیس بهمن ۲۴ ساله را بازداشت کردند. وی در بازجویی‌ها به قتل شوهر خواهر ناتنی‌اش اعتراف کرد و گفت: «مادر ثریا پس از فوت شوهرش با پدر من ازدواج کرد و من به دنیا آمدم. من ثریا را مثل خواهرم دوست داشتم و وقتی او را ناراحت می‌دیدم، عصبانی می‌شدم. وقتی به من گفت شوهرش اذیتش می‌کند، تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم و در نهایت هم او را به قتل رساندم.»

محاکمه در دادگاه

دو متهم پس از اعتراف به قتل روانه زندان شدند تا اینکه چند روز قبل بهمن به جرم مباشرت در قتل عمد و خواهر ناتنی‌اش به جرم معاونت در قتل عمد در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری محاکمه شدند.

در جلسه دادگاه اولیای‌دم برای متهمان درخواست قصاص کردند. بهمن در جلسه دادگاه با اعتراف به قتل گفت: «خواهر ناتنی‌ام از پنج سال قبل با شوهرش به خاطر اعتیادش اختلاف داشت. آن‌ها هر روز با هم درگیری داشتند و او خواهرم را کتک می‌زد. خواهرم را خیلی دوست داشتم و از سه سال قبل تصمیم گرفتم شوهرش را به قتل برسانم. شب حادثه قرص‌های خواب‌آور را به خواهر ناتنی‌ام دادم تا در چای زعفرانی حل و شوهرش را بی‌هوش کند. وقتی شوهرش بی‌هوش شد با پارچه‌ای او را خفه کردم و بعد دو نفری جسدش را داخل خودرو وانتش گذاشتیم و در بیابان‌های اطراف اسلامشهر رها کردیم.»

ثریا هم در دادگاه گفت: «من قتل شوهرم را قبول ندارم. شب حادثه برادر ناتنی‌ام او را خفه کرد و او از من خواست پا‌های شوهرم را نگه دارم که این کار را کردم. من در جریان نقشه قتل نبودم، اما به برادرم ناتنی‌ام کمک کردم و جسد را در بیابان رها کردیم.»

در پایان جلسه، قضات دادگاه برای صدور رأی وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها