کد خبر: 573497
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۰۶:۵۱:۵۱
| |

قتل مرموز راننده تاکسی فرودگاه با 2 گلوله

صحنه جنایت حاکی از آن بود که عامل جنایت درحالی‌که راننده در تاکسی خود نشسته بود، از کنار خودرو او را هدف گلوله قرار داده و بدون اینکه ردی از خود به جا بگذارد گریخته است.

قتل مرموز راننده تاکسی فرودگاه با 2 گلوله
کد خبر: 573497
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۰۶:۵۱:۵۱

راننده تاکسی فرودگاه امام خمینی درحالی‌که در خودرو اش بود بر اثر اصابت 2گلوله به شکل مرموزی به قتل رسید.

 به‌گزارش همشهری، این جنایت صبح دیروز در شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مأموران واحد گشت پلیس در حال گشتزنی بودند که به یک تاکسی که روبه‌روی جایگاه سوخت پارک شده بود مشکوک شدند. آنها وقتی نزدیک تاکسی شدند جسد راننده را که روی صندلی افتاده بود دیدند. او بر اثر اصابت 2گلوله جانش را از دست داده بود.

در این شرایط بود که ماجرا به محمدتقی شعبانی، بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی گزارش شد و با حضور او و کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات در این‌باره آغاز شد. در جریان تحقیقات مقدماتی معلوم شد که مقتول از رانندگان تاکسی فرودگاه و 53ساله است که از ناحیه سینه و شکم هدف 2شلیک گلوله قرار گرفته است.

همچنین صحنه جنایت حاکی از آن بود که عامل جنایت درحالی‌که راننده در تاکسی خود نشسته بود، از کنار خودرو او را هدف گلوله قرار داده و بدون اینکه ردی از خود به جا بگذارد گریخته است. به‌دنبال وقوع این جنایت بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. او همچنین به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه قتل را بازبینی و تحقیقات درخصوص شناسایی عامل این جنایت را آغاز کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها