کد خبر: 571694
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۰۷:۲۷:۴۱
| |

«اعتمادآنلاین» از یک پرونده جنایی گزارش می‌دهد:

همسرم همیشه با گوشی سرگرم بود، او را کشتم

متهم گفت: زنم با چاقو به من حمله کرد. من هم گردنش را گرفتم و فشار دادم تا اینکه متوجه شدم مرده است. البته من قصد نداشتم او را بکشم.

همسرم همیشه با گوشی سرگرم بود، او را کشتم
کد خبر: 571694
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۰۷:۲۷:۴۱

مردی که همسرش را در جریان یک مشاجره به قتل رسانده و گریخته بود بعد از دستگیری ادعا کرد توجه بیش از حد زنش به گوشی موبایل زمینه‌ساز این جنایت شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم به قتل که دو روز قبل دستگیر شده در بازجویی‌ها اعتراف کرده با فشار دادن گردن زنش او را خفته کرده است. این مرد اردیبهشت‌ماه در تهران مرتکب قتل شده و گریخته بود تا اینکه عاقبت در شهری در حوالی کرج به دام افتاد.

گزارش قتل زن ۳۲ ساله توسط یکی از پسرانش به پلیس اعلام شد. این پسر نوجوان وقتی به خانه بازگشت و دید از والدینش خبری نیست با موبایل آنها تماس گرفت. تلفن پدرش خاموش بود و گوشی مادر زنگ می‌خورد اما جواب نمی‌داد. این پسر بعد از کمی دقت صدای زنگ موبایل مادرش را از راه پله‌های پشت بام شنید و وقتی به آنجا رفت جنازه مادرش را زیر یک پتو پیدا و پلیس را باخبر کرد.

کارآگاهان بعد از حضور در محل جنایت متوجه شدند مقتول با شوهرش اختلاف داشت. از سویی همسایه‌ها گفتند قبل از حادثه صدای جر و بحث این زوج را شنیده بودند. این‌گونه بود که مرد میانسال به عنوان مظنون اصلی جنایت تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه بالاخره بازداشت و به تهران منتقل شد.

متهم ۵۰ ساله اعتراف کرد همسرش را بعد از ۲۰ سال زندگی مشترک و با داشتن دو پسر ۱۷ و ۱۸ ساله و یک دختر ۱۴ ساله به قتل رسانده است.

او گفت: از وقتی برای زنم گوشی خریده بودم مرتب با آن سرگرم بود و برای دوستانش پیامک می‌فرستاد. او به من توجهی نداشت. سر این موضوع چند بار بحث کرده بودیم اما بی‌فایده بود تا اینکه روز حادثه نیز سر همین موضوع دعوا کردیم و او را کتک زدم. در این هنگام زنم با چاقو به من حمله کرد. من هم گردنش را گرفتم و فشار دادم تا اینکه متوجه شدم مرده است. البته من قصد نداشتم او را بکشم.

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها