کد خبر: 570688
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۱۶:۵۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

جزییات سرقت مسلحانه از مشتری صرافی در خیابان میرداماد

سارقان حدود چهار گلوله شلیک کردند که یکی از تیرها به صاحب دلارها برخورد کرد. دزدان سپس بدون اینکه موفق به سرقت دلارها شوند گریختند.

جزییات سرقت مسلحانه از مشتری صرافی در خیابان میرداماد
کد خبر: 570688
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۱۶:۵۰:۰۰

سارقان مسلح بعدازظهر امروز با شلیک چند گلوله دلارهای همراه یک مشتری صرافی را در خیابان میرداماد سرقت کردند. در این دزدی یک نفر زخمی شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سارقان که چهار نفر و سوار ۲ موتورسیکلت بودند ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه بعد از خروج یک مشتری از صرافی در خیابان میرداماد او را تعقیب کردند و در نزدیکی ایستگاه مترو به او حمله‌ور شدند تا دلارها را سرقت کند اما این فرد در برابر دزدان مقاومت کرد.

سپس سارقان حدود چهار گلوله شلیک کردند که یکی از تیرها به صاحب کیف دلارها برخورد کرد. در نهایت دزدان بدون اینکه موفق به سرقت دلارها شوند گریختند. فرد زخمی نیز به بیمارستان منتقل شد و حال او وخیم نیست.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران، در این باره گفت: با حضور به موقع ماموران، سارقان مسلح موفق به سرقت نشدند و با مشاهد خودروی پلیس با دو موتورسیکلت خود با سرعت از محل متواری شدند.

پلیس در حال حاضر به دنبال ردی از سارقان فراری است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

    الان اگه زورگیری از یک زن حتی با یک ناخن گیر هم شده بود تا حالا گرفته‌ بودن دادگاهی هم کرده بودنش، مثل زورگیر اتوبان نيايش، ولی الان چون قربانی مرد هستش، با اینکه گلوله خورده ، زورگیری رو بی‌خیال شدن , الان ۱۶ روز گذشت و سکوت خبری محض در این خصوص، چون قربانی مرده ارزش خبری نداری ،نه؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها