کد خبر: 570260
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۴:۴۷:۵۸
| |

4 زورگیر سر بزنگاه به دام افتادند

متهمان قصد زورگیری یک خودرو را داشتند که پلیس از راه رسید و آنها را ناکام گذاشت.

4 زورگیر سر بزنگاه به دام افتادند
کد خبر: 570260
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۴:۴۷:۵۸

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 4 زورگیر حرفه‌ای که قصد سرقت یک دستگاه خودروی سواری 206 را در محله امامزاده عبداله داشتند خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری هفت چنار در حال گشت‌زنی در محله امامزاده عبداله بودند که درگیری 4 سرنشین یک دستگاه خودروی پیکان را  با راننده یک دستگاه خودروی پژو 206 مشاهده و برای بررسی موضوع سریع وارد عمل شدند.

 وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو پیکان با مشاهده  ماموران سوار بر خودرو از محل متواری شدند، افزود: ماموران سری وارد عمل شده و اطلاعات خودرو متهمان را به کلیه واحدهای گشت اعلام کردند و طرح مهار اجرا و  خودروی متهمان متوقف شد. سپس 2 نفر از آنها دستگیر شدند ولی دو متهم دیگر از محل گریختند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: شاکی مدعی بود، متهمان با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری و سرقت خودرو را داشتند که ابتدا با مقاومت شاکی روبه‌رو و سپس با حضور ماموران موفق به سرقت نشداند.

این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهمان  30  و  38 ساله به کلانتری هر 2 متهم  به زورگیری از راننده خودرو پژو 206 با همدستی دو متهم متواری اعتراف کردند و در ادامه تحقیقات پلیسی هر 2 متهم متواری در عملیات مستقل پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان  خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها