کد خبر: 569852
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۹:۲۵
| |

گدایی در مترو، ترفند جیب‌بر حرفه‌ای بود

متهم 18 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 6 فقره سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در مترو به روش جیب‌بری در پوشش متکدی اعتراف کرد.

گدایی در مترو، ترفند جیب‌بر حرفه‌ای بود
کد خبر: 569852
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۹:۲۵

جیب‌بر حرفه‌ای که در متروی پایتخت در پوشش تکدی‌گری سرقت می‌کرد، به  تله افتاد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در این باره گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در ایستگاه مترو "مولوی" به روش جیب‌بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات یگان انتظامی مترو قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات متهم حرفه‌ای شناسایی شد، افزود: در این بررسی‌ها  مشخص شد متهم در پوشش متکدی با فریب و سواستفاده از نیت خیرخواهانه شهروندان اقدام به جیب‌بری و سرقت می‌کند. مشخصات بدست آمده به کلیه واحدها اعلام  و  متهم در ایستگاه مترو مولوی در حال ارتکاب جرم دستگیر و در بررسی اولیه از متهم سه دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

رئیس  پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 18 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 6 فقره سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در مترو به روش جیب‌بری در پوشش متکدی  اعتراف کرد.

 سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری مالخر در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها