کد خبر: 569262
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

دلیل قتل در بیمارستان روانی فاش شد

متهم به قتل گفت: مقتول رو به من گفت که تو شیطان هستی و بعد هم مدعی شد که دلش می‌خواهد در ماه مبارک رمضان به بهشت برود. به همین دلیل او را کشتم.

دلیل قتل در بیمارستان روانی فاش شد
کد خبر: 569262
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۰۸:۰۰:۰۰

بیمار روانی که با خونسردی جان هم‌اتاقی خود را گرفته بود، ‌جنون دارد و باید تحت درمان قرار بگیرد.

 به گزارش همشهری، این حادثه 21فروردین امسال در یکی از بیمارستان‌های روانی پایتخت رخ داد و وقتی تیم جنایی، خود را به محل حادثه رساند با جسد زنی 64ساله مواجه شد که ملحفه‌ای به دورگردنش پیچیده شده و بر اثر خفگی جان باخته بود. قاتل کسی جز هم‌اتاقی او نبود که حدود 50سال داشت. هر دوی آنها بیمار بودند که به‌دلیل مشکلات روحی و روانی در آن مرکز روانی بستری شده و با یکدیگر هم‌اتاق بودند. با دستور بازپرس جنایی تهران، تصاویر دوربین مداربسته اتاق محل حادثه مورد بازبینی قرار گرفت. فیلم ثبت شده نشان می‌داد که در لحظه حادثه ابتدا مقتول در حال نوشیدن یک لیوان آب است و بعد لیوان را روی میز قرار می‌دهد. او و هم‌اتاقی‌اش (قاتل) در حال صحبت با یکدیگر هستند و پس از دقایقی مقتول درحالی‌که روی تخت نشسته از جایش بلند شده و می‌ایستد. قاتل نیز با برداشتن ملحفه‌ای از روی تخت، آن را دور گردن مقتول گره زد و از دو طرف آن را می‌کشد.

قاضی جنایی پس از بررسی این فیلم عجیب و تکان‌دهنده، به تحقیق از قاتل پرداخت و او گفت: چند روزی می‌شد که با مقتول هم‌اتاق بودم. روز حادثه سرگرم صحبت با یکدیگر شدیم که او پیشنهاد عجیبی به من داد. او رو به من گفت که تو شیطان هستی و بعد هم مدعی شد که دلش می‌خواهد در ماه مبارک رمضان به بهشت برود.

او ادامه داد که اگر جانش را بگیرم او مستقیم به بهشت می‌رود. من هم کاری را انجام دادم که او از من خواسته بود و برای همین بود که مقتول در آن لحظه هیچ مقاومتی نکرد.

با تکمیل تحقیقات، متهم به قتل برای بررسی سلامت روانی در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار گرفت و معلوم شد او هنگام قتل جنون داشته است. به این ترتیب وی از مجازات رهایی یافت و با دستور بازپرس جنایی تهران در بیمارستان روانی بستری شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها