کد خبر: 567926
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۳:۰۵:۳۴
| |

دلیل تعقیب و گریز پلیس با 2 پسر 206سوار چه بود؟

2 پسر جوان سوار بر خودرو از شهروندان زورگیری می‌کردند.

دلیل تعقیب و گریز پلیس با 2 پسر 206سوار چه بود؟
کد خبر: 567926
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۳:۰۵:۳۴

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری2 نفرکه با استفاده از یک دستگاه خودروی 206 از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبرداد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی توضیح داد: روز گذشته تیم عملیات کلانتری 139مرزداران  به صورت نامحسوس در حال  گشت ‌نی در سطح محدوده بودند که ماموران به راننده و سرنشین یک پژو206  مشکوک شدند و با زیر نظر گرفتن خودرو مشاهده کردند سرنشینان خودرو قصد زورگیری از یکی از شهروندان را دارند.

وی با بیان اینکه ماموران در تعقیب و گریز 5 دقیقه‌ای خودرو را متوقف و هر 2 سرنشین را دستگیر کردند افزود: در بازرسی اولیه از آنها،  ابزار آلات مربوط به سرقت و سلاح سرد و مدارک مربوط به یک دستگاه خودروی پراید کشف شد.

این مقام انتظامی با تماس با مالک مدارک خودروی پراید مشخص شد که سارقان روز گذشته در محدوده نیاوران اقدام به زورگیری و سرقت خودروی پراید کرده‌اند، گفت: متهمان با اعتراف به جرم خود اعلام داشتند خودروی مسروقه را در محله شوش رها کرده‌اند که با اعزام تیم عملیات در محل خودروی مسروقه نیز کشف شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 23 و 27ساله دارای سابقه و تحمل حبس در زندان در تحقیقات اولیه به 10 فقره سرقت اعتراف و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند .

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها