«اعتمادآنلاین» از یک پرونده جنایی گزارش می‌دهد:

پسری با زنم رابطه داشت، او را کشتم

متهم به قتل ادعا می‌کند مقتول بعد از برقراری رابطه با همسر او فیلم خصوصی تهیه کرده بود.

پسری با زنم رابطه داشت، او را کشتم
کد خبر: 567634
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۲۱:۳۰:۰۰

مردی که در پی عشق ممنوعه همسرش به یک جوان دست به قتل زده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است وقتی فهمید همسرش عاشق مردی دیگر شده با چاقو به سراغ او رفت و خون به پا کرد.

کشف جسد

یک سال قبل جسد مرد جوانی در غرب تهران پیدا شد. مدارک هویتی همراه این جسد نشان می‌داد او آرین نام دارد و ۳۵ ساله است. ضربات وارده بر بدن او نشان می‌داد احتمالاً قربانی یک انتقام‌گیری شده است. بررسی تلفن همراه آرین فاش کرد او از مدتی قبل با زنی به نام مینا وارد رابطه عاشقانه شده است و خانواده‌اش هم از این موضوع اطلاع نداشته‌اند.

مادر آرین به ماموران گفت: پسرم جوانی مستقل بود. من هیچ رفتار مشکوکی در او ندیدم. هر روز سر کار می‌رفت و برمی‌گشت و اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. او هیچ وقت به من نگفته بود عاشق کسی شده است.

با افشا شدن رابطه عاشقانه آرین مشخص شد مینا متاهل است و آرین هم این موضوع را می‌دانسته و چندین بار هم با همسر مینا در این‌ باره صحبت کرده بود. همچنین مشخص شد آخرین تماس تلفنی آرین با همسر مینا بوده است.

شوهر مینا در جریان تحقیقات گفت: من و همسرم مینا چند سال است که با هم زندگی می‌کنیم؛ اما مدتی بود به رابطه همسرم با یک مرد غریبه پی برده بودم. مینا را زیر نظر گرفتم و از او درباره این رابطه سوال کردم. تا اینکه فهمیدم مرد جوانی به نام آرین با همسرم رابطه برقرار کرده است. شماره تلفن آرین را پیدا کردم و با او تماس گرفتم. به او گفتم دست از سر همسر و زندگی‌ام بردارد. گفتم همسرم را دوست دارم و می‌خواهم با او زندگی کنم؛ اما آرین هر بار با قلدری می‌گفت این موضوع به من ارتباطی ندارد و هر کاری که دلش بخواهد انجام می‌دهد. او با بی‌اعتنایی جوابم را داد و با رفتارهایش مرا تحریک کرد. به همین خاطر آخرین بار با او تماس گرفتم و قرار ملاقات گذاشتم. می‌خواستم با او صحبت کنم و متقاعدش کنم دست از سر زندگی‌ام بردارد.

او ادامه داد: چون می‌دانستم آرین قوی‌هیکل است از ترس همراه خودم یک چاقو برداشتم تا اگر لازم شد بتوانم از خودم دفاع کنم. در ماشین با او صحبت کردم و گفتم مینا متاهل است و بهتر است به این رابطه کثیف پایان دهد؛ اما او حرف‌های نامربوط به من زد. آرین می‌گفت عاشق همسرم شده و با او رابطه برقرار کرده است. او از من خواست مینا را طلاق دهم. از شنیدن حرف‌های او عصبانی شدم. چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم و چند ضربه به او زدم. سپس جسد را رها و فرار کردم. چاقو را نیز در میان راه به جوی آب انداختم و به خانه برگشتم.

متهم گفت: من زندگی خوبی برای همسرم درست کرده بودم. ما در یک برج زندگی می‌کردیم و همه وسایل لوکس خانه را برای مینا آماده کرده بودم. هر طور دوست داشت پول خرج می‌کرد و من برای تامین خواسته‌های او شبانه‌روز کار می‌کردم. وقتی از همسرم خواستم آرین را رها کند گفت اگر این کار را بکند آرین آبروریزی راه می‌اندازد. آن زمان بود که متوجه شدم آرین از همسرم فیلم خصوصی گرفته و رابطه آنها در حد تماس تلفنی یا حرف عاشقانه نبوده است به همین خاطر هم تصمیم گرفتم خودم با او حرف بزنم. اگر آرین حمله نمی‌کرد، او را نمی‌زدم اما فکر می‌کنم او لایق مرگ بود و من هم برای دفاع از خودم دست به قتل زدم. اگر این کار را نمی‌کردم آرین مرا می‌زد.

پیرو اعتراف‌های این مرد و بازسازی صحنه جرم، کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است متهم به زودی در دادگاه محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای او حکم قصاص خواسته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها