نقشه پلید به بهانه ماساژ در خانه

مجرم حرفه‌ای با تعارف نوشیدنی مسموم طعمه‌هایش را بی‌هوش و نقشه‌اش را اجرا می‌کرد.

نقشه پلید به بهانه ماساژ در خانه
کد خبر: 566854
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۰۷:۴۵:۰۰

مردی که دست به سرقت‌های سریالی از خانه‌ها می‌زد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش ایران، از وقتی که خودش گرفتار سرقت شد و داروندارش را از دست داد، تصمیم گرفت که با همان شیوه و شگردی که مورد سرقت قرار گرفته بود، پول بدست بیاورد. به همین دلیل نوازنده  گیتار و ساز دهنی، نقشه سرقت‌های سریالی را طراحی کرد.

*سوژه‌هایت را چطور شناسایی می‌کردی؟

دو تا پیج اینستاگرامی داشتم که یکی در مورد آموزش گیتار و دومی در رابطه با ارائه خدمات ماساژ بود. افرادی که به‌دنبال ماساژ بودند با من تماس می‌گرفتند. اگر این افراد خانه داشتند و می‌خواستند که به خانه‌شان بروم که چه بهتر؛ وارد خانه‌شان می‌شدم و در فرصتی مناسب داخل نوشیدنی آنها داروی بی‌هوشی می‌ریختم و پس از بی‌هوش شدن از آنها سرقت می‌کردم. اما اگر جایی نداشتند با مدارک شناسایی مسروقه خانه یک روزه اجاره می‌کردم و از طعمه‌ها می‌خواستم به آنجا بیایند و به همین شیوه بی‌هوش‌شان می‌کردم.

*چه وسایلی سرقت می‌کردی؟

اگر به خانه آنها می‌رفتم که وسایل باارزش، مثلاً از یک خانه 14 قاب ساعت اصل و گران‌قیمت سرقت کردم. اگر به خانه‌های اجاره‌ای من می‌آمدند، وقتی بی‌هوش می‌شدند در حالت نیمه هوش رمز عابر بانک‌های‌شان را می‌گرفتم و حساب‌های‌شان را خالی می‌کردم.

*مدرس گیتار هستی؟

بله من موزیسین هستم و لیسانس مکانیک دارم. یک‌بار یکی از شاگردهایم به خانه‌ام آمد و با همین شیوه مرا بی‌هوش کرد و تمام اموالم را به سرقت برد. 180 میلیون تومان مرا برد و ورشکسته شدم. آن زمان بود که تصمیم گرفتم باهمین شیوه دست به سرقت بزنم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها