کد خبر: 565189
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۴:۲۰:۳۸
| |

انهدام شبکه سرقت مسلحانه خانه‌های تهران

اعضای این باند با کلت کمری وارد خانه‌ها شده و نقشه خود را اجرا کرده بودند.

انهدام شبکه سرقت مسلحانه خانه‌های تهران
کد خبر: 565189
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۴:۲۰:۳۸

اعضای باندی که به دو خانه در تهران دستبرد مسلحانه زده فودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، چندی قبل رسیدگی به پرونده سرقت مسلحانه‌ از خانه‌ای در محله زعفرانیه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

چکیده پرونده نشان از این داشت، 4 سارق جوان درحالی که کلت کمری به همراه داشتند پس از حضور در خانه موردنظر با بستن دستان اعضای یک خانواده 3 نفره اقدام به ضرب و جرح آنها با شوکر برقی کردند و در ادامه موفق به سرقت طلا، ارز، سکه و ساعت‌های گرانقیمت به ارزش 10 میلیارد ریال  شدند.

کارآگاهان در گام نخست، متوجه شدند سارقان با 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی جلوی در ورودی خانه مراجعه کردند و با بالا رفتن از دیوار وارد خانه شدند.

کارآگاهان با دستور قضایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته پرداختند و متوجه شدند، یک مرد حدودا 40 ساله 2 ساعت قبل از سرقت، سارقان را ملاقات کرده است.  این مرد میانسال بازداشت شد و هدف تحقیقات قرار گرفت‌. پس از بررسی‌های اولیه فعالیت یک باند سرقت مسلحانه در تهران برای کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی احراز شد.

کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی، پس از دریافت این اطلاعات مهم، با تلاش‌های شبانه روزی و رصد های اطلاعاتی گسترده در یک عملیات منسجم 4 سارق دیگر را در مخفیگاه‌ خود در جنوب شرق تهران دستگیر کردند.  همچنی یکی از متهمان در شهر بهبهان توسط کارآگاهان بازداشت شد. متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات به 2 فقره سرقت مسلحانه در محله‌ زعفرانیه و خیابان فرشته اعتراف کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها