کد خبر: 563423
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۰۷:۲۵:۰۰
| |

این مرد فداکار جان 2 کودک را نجات داد

ناگهان صدای کمک‌خواستن 2کودک را شنیدم، با سرعت از خانه بیرون دویدم. دیدم آب رودخانه 2کودک را که گویا با موتور می‌خواستند از عرض مسیل عبور کنند، با خود می‌آورد. دوان دوان به آب زدم تا شاید بتوانم کمک کنم.

این مرد فداکار جان 2 کودک را نجات داد
کد خبر: 563423
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۰۷:۲۵:۰۰

جوان بلوچ وقتی دید 2کودک در رودخانه افتاده‌اند، با شجاعت به دل آب زد و توانست هر 2کودک را از مرگ نجات دهد.

به گزارش همشهری، چند روز قبل فیلم کوتاهی در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شد که صحنه نجات 2کودک از رودخانه را نشان می‌داد. در این فیلم کوتاه 2پسر نوجوان داخل رودخانه‌ای افتاده بودند و جریان آب آنها را با خود می‌برد اما ناگهان جوانی که لباس بلوچی به تن داشت، در قامت فرشته نجات آنها ظاهر شد و توانست هر 2نفر را از مرگ نجات دهد. این جوان 33ساله که نصیر سخنور نام دارد و ساکن روستای کلگان سراوان است، درباره این حادثه به فارس می‌گوید: خانه ما روبه‌روی رودخانه است.

آن روز به‌خاطر بارندگی‌ها، رودخانه پر شده بود. حدود ساعت 6 عصر وقتی ناگهان صدای کمک‌خواستن 2کودک را شنیدم، با سرعت از خانه بیرون دویدم. دیدم آب رودخانه 2کودک را که گویا با موتور می‌خواستند از عرض مسیل عبور کنند، با خود می‌آورد. دوان دوان به آب زدم تا شاید بتوانم کمک کنم.

او ادامه می‌دهد: آب گل‌آلود و شدت جریان آن زیاد بود. به هر زحمتی که بود با کمک خدا خودم را به نخستین کودک رساندم. دست او را گرفتم و به‌زحمت از آب بیرون کشیدم. بلافاصله برای نجات جان دومین کودک که کوچک‌تر بود و مرتب زیر آب می‌رفت، به دل سیلاب زدم. پایم به گل و لای و شاخ‌ و برگی که در آب بود، گیر کرد و افتادم؛ اما به هر سختی بود توانستم دست او را هم بگیرم و بیرون بکشم.

مرد فداکار در ادامه می‌گوید: 6سالی می‌شود که ازدواج کرده‌ام، اما خداوند فعلا به ما فرزند عطا نکرده است. وقتی این بچه‌ها را در سیلاب دیدم، خودم را به‌جای پدر و مادرشان گذاشتم و قید همه‌‌چیز ازجمله مدارک و گوشی‌ تلفن همراهم را زدم و داخل آب رفتم. خدا را شکر که هر دوی آنها صحیح و سالم هستند. وظیفه هر انسانی است که نسبت به اینگونه اتفاقات بی‌تفاوت نباشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها