کد خبر: 563222
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۰۸:۲۴:۱۵
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

معمای قتل زن جوان در حمام

شوهر متوفی می‌گوید با همسرش زندگی خوبی داشت و از علت مرگ همسرش بی‌اطلاع است.

معمای قتل زن جوان در حمام
کد خبر: 563222
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۰۸:۲۴:۱۵

کارآگاهان جنایی تهران تحقیقات گسترده‌ای را برای رازگشایی از قتل زنی جوان که در حمام خانه‌اش جان باخته است، آغاز کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسیدگی به این پرونده زمانی آغاز شد که مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی تهران تماس گرفت و خبر داد همسرش در حمام فوت شده است.

این مرد بعد از حضور پلیس در خانه‌اش به ماموران چنین گفت: زنم به حمام رفته بود. بعد از نیم ساعت دختر کوچک‌مان شروع به گریه کرد به همین دلیل همسرم را صدا کردم تا زودتر بیرون بیاید، اما زنم جواب نداد. در حمام را که باز کردم دیدم او روی زمین افتاده و جان باخته است. از این حادثه شوکه شدم و بلافاصله با پلیس تماس گرفتم.

ماموران در نخستین گام از تحقیقات به دستور بازپرس جنایی جسد زن ۲۲ ساله را به پزشکی قانونی منتقل کردند تا علت مرگ او فاش شود. بررسی‌های تخصصی در این زمینه راز مخوفی را فاش کرد و مشخص شد این زن به مرگ طبیعی فوت نشده بلکه او را کشته‌اند.

متخصصان پزشکی قانونی در نظریه خود متذکر شدند روی گردن جسد، آثار کبودی وجود دارد و زیر پوست او نیز خون‌مردگی دیده می‌شود و همه شواهد دال بر این است که زن جوان خفه شده است.

کارآگاهان بعد از دریافت این نظریه شوهر مقتول را تحت بازجویی قرار دادند اما او گفت قتلی در کار نبوده است. این مرد توضیح داد: من و همسرم از چند سال پیش که ازدواج کردیم زندگی خوبی داشتیم و هیچ مشکلی میان ما وجود نداشت. ضمن اینکه زمان حادثه مادرم، خواهرم و شوهر او در خانه ما بودند.

بنا به این گزارش در حال حاضر تحقیقات پیرامون این قتل مرموز ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها