کد خبر: 562202
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۰۸:۱۵:۰۰
| |

دستگیری جنایتکاری که خواهر و شوهرخواهرش را کشت

متهم به قتل مدت 12 سال فراری بود تا اینکه عاقبت به دام افتاد.

دستگیری جنایتکاری که خواهر و شوهرخواهرش را کشت
کد خبر: 562202
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۰۸:۱۵:۰۰

مرد جنایتکار که پس از قتل خواهر و شوهر خواهرش در زابل فرار کرده بود و با هویتی جعلی زندگی می‌‌کرد، پس از 12 سال در شهرستان رفسنجان استان کرمان دستگیر شد.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مهر سال 1389 در پی قتل مسلحانه زوجی جوان در یکی از محلات شهر زابل بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان  قرار گرفت. در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند قاتل، جوانی 27 ساله است که به دلیل اختلافات قبلی به وسیله یک قبضه سلاح کمری اقدام به قتل داماد 35 ساله و خواهر 30 ساله خود کرده  و از محل فرار و به مکانی نامعلوم گریخته است. کارآگاهان پلیس آگاهی که همچنان درصدد دستگیری قاتل فراری بودند چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه قاتل در شهرستان رفسنجان استان کرمان دست یافته و تلاش خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در نهایت با تلاش شبانه روزی خود و با بهره‌گیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس شهرستان رفسنجان موفق شدند محل اختفای قاتل را که با استفاده از مدارک هویتی شخصی دیگر در شهرستان مذکور زندگی می‌‌کرد، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه، او را پس از 12 سال فرار  دستگیر و به شهرستان زابل منتقل کردند. متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها