کد خبر: 560457
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۰۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

جنایت با ۴ گلوله برای اثبات گنده‌لات بودن

متهم گفت: مقتول یک ماه قبل از قتل من را به یک پارک برده و با چاقو زخمی کرده بود. او با این کار می‌خواست بگوید گنده‌لات منطقه است. من از او کینه به دل گرفتم و کری‌خوانی داشتیم.

جنایت با ۴ گلوله برای اثبات گنده‌لات بودن
کد خبر: 560457
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۰۷:۰۰:۰۰

بار دیگر قدرت‌نمایی و لات‌بازی حادثه‌ساز شد و این بار پسری جوان که می‌خواست بگوید گنده‌لات محله‌شان است دوستش را با شلیک چهار گلوله به قتل رساند. متهم که دو ماه فراری بود، عاقبت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، تیراندازی در منطقه یافت‌آباد ظهر روز ۱۴ اردیبهشت به پلیس گزارش شد و وقتی ماموران به محل حادثه رفتند فهمیدند مردی جوان هدف ۴ گلوله سلاح کلاشنیکف قرار گرفته و جان باخته است.

بازبینی دوربین‌های مداربسته مغازه‌های اطراف محل حادثه راز این جنایت را برملا کرد و مشخص شد زمان حادثه مقتول از یک آرایشگاه بیرون آمد و در حال پیاده‌روی بود که یک خودروی تیبا به او نزدیک شد. سپس یکی از سرنشینان این خودرو پیاده شد و مرد جوان را هدف گلوله قرار داد.

بررسی‌هایی که کارآگاهان انجام دادند حکایت از آن داشت که قاتل و مقتول یکدیگر را از قبل می‌شناختند و اختلافاتی داشتند. ریشه اختلافات آنها هم کری‌خوانی و قدرت‌نمایی بود.

متهم فراری از همان زمان تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه بالاخره او و همدستش بازداشت شدند. قاتل شرور وقتی پشت میز بازجویی نشست به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: مقتول یک ماه قبل از قتل با همدستی یکی از دوستانش من را به یک پارک برده و با چاقو زخمی کرده بود. او با این کار می‌خواست بگوید گنده‌لات منطقه است. من از او کینه به دل گرفتم و از همان زمان کری‌خوانی داشتیم تا اینکه بالاخره او را کشتم و فراری شدم. در این مدت هر چند روز شهر محل اقامتم را تغییر می‌دادم اما بالاخره گیر افتادم.

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و بازجویی‌ها از او ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها