جزییات قتل پسر 10ساله به دست همسایه

متهم 19 ساله اعتراف کرد با دیدن پسربچه به سمت او رفته و به وی خوراکی داده و او را گول زده است. پس از آن نیز دست او را گرفته و از محل سکونتش دور کرده و در نهایت به قتل رسانده است.

جزییات قتل پسر 10ساله به دست همسایه
کد خبر: 556091
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۰۷:۴۵:۰۰

3روز پس از ناپدید شدن پسربچه‌ای 10ساله در منطقه گیلاوند شهرستان دماوند، اسرار قتل هولناک او با دستگیری پسر همسایه فاش شد.

به‌گزارش همشهری، هفته گذشته خانواده‌ای با مراجعه به پلیس خبر از ناپدید شدن پسربچه 10ساله‌شان را دادند. به‌گفته آنها، پسرشان برای بازی از مجتمع مسکونی‌شان در حوالی شهرک مسکن‌مهر گیلاوند خارج شده و دیگر به خانه بازنگشته بود. خانواده این کودک می‌گفتند که پسرشان دارای معلولیت ذهنی بود و پس از ناپدید شدن وی همه جا را به‌دنبالش گشته بودند اما اثری از او پیدا نکرده‌اند.

با اظهارات خانواده پسربچه گمشده، تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از وی آغاز شد. مأموران با حضور در محل زندگی پسربچه مسیرهایی را که احتمال می‌رفت وی از آنجا عبور کرده باشد تجسس کردند و در نهایت با بررسی دوربین‌های مداربسته به سرنخ مهمی دست یافتند. فیلم‌های ضبط شده از این حکایت داشت که کمی دورتر از محل زندگی پسربچه، پسر جوانی دست او را گرفته و با خود می‌برد. همه شواهد از این حکایت داشت که پسربچه گمشده ربوده شده و تنها مظنون پرونده همان پسر جوانی بود که همراهش بود. دستور بازداشت این مظنون صادر شد و مأموران در جریان تحقیقات گسترده موفق شدند هویت او را شناسایی کنند. محل زندگی پسر جوان در مجتمع کناری محل زندگی پسربچه گمشده بود و در این شرایط، وی توسط مأموران دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد. متهم اگرچه در ابتدا تلاش می‌کرد خود را  بی‌گناه معرفی کند و مدعی بود که از سرنوشت پسربچه خبر ندارد اما در نهایت اعترافات هولناکی به زبان آورد که نشان از قتل پسربچه گمشده داشت. او اعتراف کرد که روز حادثه با دیدن پسربچه به سمت او رفته و به وی خوراکی داده و او را گول زده است. پس از آن نیز دست او را گرفته و از محل سکونتش دور کرده و در نهایت به قتل رسانده است.

متهم 19ساله مدعی بود که پس از ارتکاب این جنایت هولناک، جسد پسربچه را مخفیانه به حوالی شهرک جیلاردنو برده و در آنجا دفن کرده است. این در حالی بود که با پیدا شدن جسد پسربچه گمشده، آثار خفگی روی گردن او مشهود بود و با اعترافات جوان جنایتکار وی بازداشت شد و به‌گفته سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، تحقیقات برای مشخص شدن علت اصلی جنایت و انگیزه متهم از قتل پسربچه خردسال ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها