کد خبر: 555839
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۰۷:۲۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مرد خشمگین بعد از قتل خانم دکتر خودکشی کرد

این مرد که با مقتول ازدواج موقت کرده بود وقتی فهمید خانم دکتر قصد جدایی دارد دست به جنایت زد.

مرد خشمگین بعد از قتل خانم دکتر خودکشی کرد
کد خبر: 555839
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۰۷:۲۰:۰۰

مرد جوان وقتی فهمید همسر موقتش قصد دارد برای همیشه از او جدا شود دست به جنایتی هولناک زد. او که مردی صافکار است ابتدا سعی کرد همسرش را که پزشک است به ادامه زندگی مشترک ترغیب کند، اما وقتی موفق نشد دست به سلاح برد و بعد از کشتن زن جوان به زندگی خودش نیز پایان داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، پرونده این جنایت که ساعت ۱۵:۵۳ روز پنجشنبه گذشته در لابی مطب خانم دکتر رقم خورد در دادسرای جنایی تهران باز است و تحقیقات برای افشای جزییات قتل زن ۴۵ساله که بهاره نام داشت ادامه دارد. این زن با شلیک سه گلوله از سوی مرد ۳۵ساله جانش را از دست داد.

بهاره که چند سال قبل از شوهرش جدا شده بود دو سال قبل در یک مهمانی با مردی به نام کامران آشنا ‌شد. کامران آن زمان ادعا کرد فردی تحصیلکرده و ثروتمند است. ارتباط این دو بعد از آن ادامه یافت تا اینکه به عقد موقت منجر شد، اما خانم دکتر در نهایت فهمید شوهرش درباره همه چیز به او دروغ گفته و شغلش صافکاری خودرو است و به احتمال زیاد با این نیت که مال و اموال وی را به چنگ بیاورد این ارتباط را شروع کرده است، به همین دلیل خواستار پایان رابطه‌شان شد.

کامران وقتی دست خودش را رو شده دید سعی کرد همسرش را به ادامه زندگی مشترک راضی کند، اما وقتی نتوانست از در تهدید وارد شد و یک بار با قمه به مقابل مطب خانم دکتر رفت اما با حضور پلیس مجبور به فرار شد. او روز حادثه بار دیگر به مطب بهاره رفت و با او صحبت کرد، اما وقتی نتیجه نگرفت از آنجا خارج شد و سپس با اسلحه‌ای در دست بازگشت و خانم دکتر را در لابی مطلب هدف سه گلوله قرار داد. او سپس با شلیک گلوله به زندگی خودش نیز پایان داد.

بنا به این گزارش، در حال حاضر تحقیقات برای روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها