کد خبر: 554105
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۰۸:۰۱:۴۴
| |

نقشه شوم مسافر دربستی برای رانندگان مسن

متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۹ فقره سرقت تحت پوشش مسافر اعتراف و عنوان کرد که به دلیل اعتیاد از خانواده طرد شده و برای تأمین هزینه مواد مصرفی خود دست به این سرقت‌ها می‌زد.

نقشه شوم مسافر دربستی برای رانندگان مسن
کد خبر: 554105
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۰۸:۰۱:۴۴

سارق حرفه‌ای در پوشش مسافر سوار خودروها می شد و با تهدید دست به سرقت می‌زد.

به گزارش اعتماد آنلاین،  حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان توضیح داد: در پی شکایت تعدادی از رانندگان مسافرکش مسن مبنی بر اینکه فردی تحت پوشش مسافر آنها را به سمت بیابان‌های اطراف اصفهان برده و سپس با تهدید چاقو گوشی تلفن همراه و وجوه آنها را سرقت کرده است، موضوع با حساسیت ویژه‌ای از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه هر کدام از مالباختگان مشخصات متفاوتی از چهره سارق ارائه می‌کردند، بنابراین هیچ گونه رد یا سرنخی از متهم بدست نمی‌آمد تا اینکه رانند مسن دیگری با مراجعه به پلیس آگاهی عنوان کرد فردی را به عنوان دربست سوار کرده که پس از ۲ ساعت او را به بیرون شهر منتقل و با تهدید چاقو خودروی او را سرقت کرده است.

ترکیان بیان کرد: با پیگیری دقیق و انجام یک سری اقدمات علمی و تخصصی سارق به همراه خودروی مسروقه در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان مذکور رفته و این فرد را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۹ فقره سرقت تحت پوشش مسافر اعتراف و عنوان کرد که به دلیل اعتیاد از خانواده طرد شده و برای تأمین هزینه مواد مصرفی خود دست به این سرقت‌ها می‌زده و اموال مسروقه را به ۲ مالخر می‌فروخته است که در ادامه مالخران نیز دستگیر و هر ۳ نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها