کد خبر: 554077
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۵ ۱۶:۲۶:۲۷
| |

اشتباه خنده‌دار سارق حواس‌پرت کار دستش داد

ماموران پلیس وقتی برای تحقیق درباره سرقت به خانه‌ای رفتند مدرکی عجیب را از دزد حواس‌پرت پیدا کردند.

اشتباه خنده‌دار سارق حواس‌پرت کار دستش داد
کد خبر: 554077
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۵ ۱۶:۲۶:۲۷

حواس‌پرتی همیشه کار دست آدم می‌دهد. این بار دزد ناشی وقتی برای سرقت به خانه‌ای رفت کارت عابربانکش را جا گذاشت و همین باعث شد دستگیر شود.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیح داد: روز گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت منزل در محله قلهک رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 124 قلهک برعهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران  در بررسی محل سرقت کارت عابربانکی را که متعلق به مالک منزل نبود، کشف کردند، افزود: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد کارت عابر بانک متعلق به سارق است. در ادامه هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد و ماموران با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه او مراجعه و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل مخفیگاه متهم اموال سرقت شده منزل مالباخته به تعداد 40 قلم انواع لوازم منزل و فرش و تابلوهای قیمتی سرقتی کشف و متهم 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل در محله قلهک با همدستی دو نفر دیگر از دوستان خود معترف شد.  

سرهنگ موقوفه‌ای  با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 5 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها