کد خبر: 551244
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۰۸:۱۰:۰۰
| |

مادر سرباز شهید قاتل فرزندش را بخشید

محمدسعید دهقان اناری، سرباز کلانتری 14کرمان بود که روز 19فروردین سال 1397درحالی‌که چند متهم سابقه دار را منتقل می‌کرد با ضربات چاقوی یکی از آنها به شهادت رسید.

مادر سرباز شهید قاتل فرزندش را بخشید
کد خبر: 551244
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۰۸:۱۰:۰۰

مادر شهید اناری که پسرش هنگام انتقال چند متهم با ضربه چاقو به شهادت رسیده بود درحالی‌که قاتل پسرش در یک قدمی چوبه دار قرار داشت او را بخشید.

به گزارش همشهری، شهید محمدسعید دهقان اناری، سرباز کلانتری 14کرمان بود که روز 19فروردین سال 1397درحالی‌که چند متهم سابقه دار را منتقل می‌کرد با ضربات چاقوی یکی از آنها مجروح و به بیمارستان منتقل شد اما پس از 33روز کما به شهادت رسید. به‌دنبال این حادثه متهم در دادگاه محاکمه و به قصاص محکوم شد. این رأی در دیوانعالی کشور نیز تأیید شد و قرار بود صبح دیروز (سه‌شنبه) اجرا شود اما لحظاتی پیش از اجرای حکم مادر شهید قاتل فرزندش را بخشید.

او درباره دلیل بخشیدن قاتل گفت: تصمیم من و پدر شهید برای قصاص قاتل فرزندمان قطعی بود. سحرگاه سه‌شنبه که برای اجرای حکم به زندان رفتم؛ قاتل فرزندم را که گریه می‌کرد برای قصاص آوردند، طناب را به گردنش انداخته، شهادتین و حکمش را خواندند و همه منتظر بودند که من چه تصمیمی می‌گیرم. من گفتم چرا معطلید؛ این بنده خدا دارد گریه می‌کند و من  نمی‌توانم طاقت بیاورم. کار را تمام کنید و اجازه ندهید بیش از این قاتل اذیت شود. زمانی که برای اجرای حکم به کنار چوبه دار رفت نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد یکباره به خدا گفتم خدایا! با تو معامله می‌کنم؛ برای رضای تو، به احترام حضرت زهرا(س) و به حرمت امام حسین(ع) می‌بخشم. ان‌شاءالله که این کار ما مورد رضایت خدا باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها