کد خبر: 550681
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۱:۳۹:۵۲
| |

زنی برای قتل شوهر سابقش آدمکش اجیر کرد

زن میانسال 10 سال بعد از طلاق همچنان از شوهر سابقش کینه به دل داشت و در نهایت او را به کام مرگ کشاند.

زنی برای قتل شوهر سابقش آدمکش اجیر کرد
کد خبر: 550681
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۱:۳۹:۵۲

زن میانسال که نقشه قتل همسر سابق خود را طراحی کرده است، کینه‌های قدیمی را انگیزه این جنایت اعلام کرد و توضیح داد مردی را برای ارتکاب این جنایت اجیر کرده بود.

به گزارش اعتماد آنلاین در پی کشف جسد فردی ناشناس که به شکل فجیعی با اصابت متعدد چاقو به قتل رسیده و جسدش آتش زده شده بود، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد قرار گرفت.

کارآگاهان با تحقیق از خانواده افرادی که ناپدید شده بودند، توانستند هویت مقتول را شناسایی کنند. در ادامه تحقیقات سرنخ‌هایی از دست داشتن همسر سابق مقتول و فرد دیگری در این جنایت به دست آمد که با اخذ دستور قضایی هر ۲ نفردستگیر و در مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف گشودند. زن میانسال گفت 10 سال بعد از جدایی هنوز از شوهر سابق خود کینه داشت.

با اعتراف متهمان دستگیر شده، ۲ نفر دیگر از همدستان آنها نیز شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شدند. در نهایت ۴ نفر در رابطه با این پرونده دستگیر و با اقرار صریح به جرم‌شان روانه زندان شدند.

بنا به این گزارش در تحقیقات معلوم شد قاتل اصلی از سوی زن میانسال اجیر شده و از او برای ارتکاب جنایت پول دریافت کرده بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها