کد خبر: 550504
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۳:۱۴:۱۹
| |

سرقت 30 میلیاردی از شرکت خصوصی

اعضای باند 4 نفری بهمن سال گذشته از شرکت خصوصی سرقت کرده و فراری شده بودند.

سرقت 30 میلیاردی از شرکت خصوصی
کد خبر: 550504
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۳:۱۴:۱۹

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 4 نفره که 30 میلیارد ریال از اموال شرکتی را در شمال تهران سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی بیان داشت: بیست‌و‌هشتم اسفند سال گذشته کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه چهارم پلیس آگاهی پی بردند 2 نفر از سارقان حرفه‌ای اخیرا با همکاری یکدیگر مرتکب سرقت شده‌اند. به‌این‌ترتیب تردد این افراد تحت کنترل درآمد و نتیجه تحقیقات انجام‌شده به مرجع قضائی اعلام شد.

وی عنوان کرد: با دستور قضائی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه  از قبیل کامپیوتر، دسته چک و سفته کشف شد و متهمان به سرقتی بودن این اموال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی  با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مالک این اموال شناسایی شد، تصریح کرد: مالباخته اظهار کرد مدیر عامل شرکتی خصوصی در محدوده زعفرانیه تهران است و در بهمن سال گذشته از شرکتش سرقت شده است و علاوه بر این اموال مقداری  طلا، 14 دستگاه تلفن همراه و 9 دستگاه کامپیوتر به ارزش 30 میلیارد ریال  توسط راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی تیبا سرقت شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند به سرقت از شرکت مالباخته با همکاری 2 همدستشان اعتراف کردند. با شناسایی سارقان متواری، سایر اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی  از اموال مسروقه نیز در این مکان کشف شد.

سرهنگ مجیدی به معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و گفت: کشف سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها