کد خبر: 550500
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۳:۰۳:۰۵
| |

دزدان حرفه‌ای به 35 خانه دستبرد زدند

کارشناسان ارزش اموال مسروقه توسط این گروه را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دزدان حرفه‌ای به 35 خانه دستبرد زدند
کد خبر: 550500
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۳:۰۳:۰۵

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند 3 نفره سارقان منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به 35 فقره سرقت درشهرستان فردیس خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سرهنگ محمد نادربیگی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر و نارضایتی شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد، این باند 3 نفره از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند که در اکثر سرقت‌های منزل و اماکن خصوصی دست داشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: سرانجام با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی سارقان در شهرستان فردیس شده و با هماهنگی مقام قضائی هر 3 متهم دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی گفت: سارقان در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند اما در مواجهه با شواهد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 35 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: تاکنون 29 نفر از شکات و مالباختگان شناسایی شده‌اند که تلاش برای شناسایی سایر آنها و دستگیری مالخران ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها