کد خبر: 549747
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ۱۰:۰۱:۰۴
| |

درآمد 20 میلیاردی زن رمال با طلسم‌ بازگشت عشق و بخت‌گشایی

زن شیاد با تبلیغ خرافات از جمله فالگیری، رمالی و طلسم، دعانویسی برای رزق و روزی، کارگشایی، بخت گشایی، ازدواج، جذب و مطیع شدن افراد، بازگشت عشق، فروش مهره مار و انگشتر و حرز، طعمه‌هایش را فریب می‌داد.

درآمد 20 میلیاردی زن رمال با طلسم‌ بازگشت عشق و بخت‌گشایی
کد خبر: 549747
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ۱۰:۰۱:۰۴

رئیس پلیس فتا استان قم از دستگیری زن جوانی خبر داد که با ایجاد صفحه اینستاگرامی فال‌گیری، رمالی و دعانویسی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد و درآمدی بیش از ٢٠ میلیارد داشت.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پلیس فتا سرهنگ علی موالی گفت: کارشناسان این پلیس در پی رصد و پایش فضای مجازی، صفحه اینستاگرامی را مشاهده کردند با تبلیغ خرافات از جمله فالگیری، رمالی و طلسم، دعانویسی برای رزق و روزی، کارگشایی، بخت‌گشایی، ازدواج، جذب و مطیع شدن افراد، بازگشت عشق، فروش مهره مار و انگشتر و حرز، کاربران را فریب می‌داد و از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، موفق شدند گرداننده صفحه اینستاگرامی که خانمی زیر ۳۰ سال بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در شهر کرج دستگیر کنند و به منظور پیگیری سیر مراحل قانونی پرونده شان تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: این مدعی دعانویسی و فالگیری با سفارش تبلیغات به بلاگر معروف در خارج از کشور، برای هر بار تبلیغ در صفحه این بلاگرها مبلغ دو هزار دلار به حساب آنها واریز کرده است و از طریق تبلیغات اقدام به جذب بیش از ۳۳۰ هزار دنبال کننده کرده است.

رئیس پلیس فتا استان قم با اشاره به اینکه صرف هزینه‌های مالی بیهوده، ایجاد مشکلات اعتقادی، بروز آسیبهای روحی و روانی و آسیب‌های اجتماعی و اختلافات خانوادگی را از پیامدهای این گونه مراجعه به دعانویسی و رمالی عنوان کرد و به شهروندان در خصوص شگردهای کلاهبرداری بالاخص در فضای مجازی هشدار داد: از اعتماد به افراد سودجو که تحت عنوان رفع مشکلات، فالگیری و دعانویسی با تبلیغات گسترده و فریبنده و فن بیان بالا و تحریک احساسات اقدام به فریب مخاطبان و کسب منافع مالی می‌کنند جداً پرهیز کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها