کد خبر: 549177
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۸:۱۳:۱۰
| |

دستگیری قاتلان فراری بعد از بازگشت از سفر ترکیه

متهم به قتل گفت: آن شب ما فرار کردیم اما بعد متوجه شدم که پلیس در تعقیب من و پسرعمویم است و ما که به شدت ترسیده بودیم، به ترکیه رفتیم.

دستگیری قاتلان فراری بعد از بازگشت از سفر ترکیه
کد خبر: 549177
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۸:۱۳:۱۰

به‌دنبال قتل مرد جوان در جریان درگیری میان فامیل‌های داماد و عروس در تالار، عاملان جنایت پس از 4ماه فرار به دام افتادند.

به‌ گزارش همشهری، این حادثه شامگاه سوم بهمن پارسال اتفاق افتاد. آن شب مهمانان یک مراسم عروسی، وارد تالاری در مرکز تهران شدند اما ساعتی بعد میان 3نفر از فامیل‌های عروس و داماد درگیری شکل گرفت. درجریان این درگیری یکی از طرفین دعوا با ضربات چاقو  به قتل رسید.از همان زمان تیمی از کارآگاهان جنایی با دستور قاضی محمدجواد شفیعی تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان درگیری مرگبار شروع کردند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که متهمان 2 پسر عمو هستند که با مقتول درگیر شده و دست به جنایت زده بودند. با معلوم شدن هویت متهمان، تحقیقات برای بازداشت آنها شروع شد اما 2 متهم پس از قتل به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج شده بودند.درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت، چند روز قبل به پلیس خبر رسید که آنها  از ترکیه به ایران برگشته و در یکی از محله‌های تهران زندگی می‌کنند. با این سرنخ مخفیگاه متهما ن شناسایی و هر2 در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. صبح دیروز 2 متهم به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.  محمود یکی از متهمان گفت: من و پسر عمویم آن شب با مقتول درگیر شدیم و هر چند درگیری ما 2بار با میانجیگری بستگان خاتمه یافت اما سومین بار دوست پسرعمویم که همراه ما بود با چاقو جان مقتول را گرفت. وی ادامه داد: آن شب ما فرار کردیم اما بعد متوجه شدم که پلیس در تعقیب من و پسرعمویم است و ما که به شدت ترسیده بودیم، به ترکیه رفتیم.

وقتی نوبت به متهم دوم رسید، وی پسرعمویش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد و گفت: پسرعمویم دروغ می‌گوید او بود که به مقتول ضربه زد نه دوست من. در ادامه پسرعموها با دستور بازپرس جنایی تهران برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها