کد خبر: 548929
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۰۷:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

جنایت فجیع مرد توهمی برای باطل کردن جادو

مرد معتاد بعد از قتل پسرعمویش قصد داشت همسر و دختر او را هم بکشد اما موفق نشد.

جنایت فجیع مرد توهمی برای باطل کردن جادو
کد خبر: 548929
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۰۷:۳۰:۰۰

مردی معتاد که دچار توهمات شدید است در جنایتی هولناک پسرعمویش را به قتل رساند تا به گمان خودش جادو و طلسم را از زندگی‌اش بردارد. او قصد داشت همسر و دختر مقتول را نیز به کام مرگ بکشاند اما نتوانست.

به گزارش اعتمادآنلاین، زنی مسن و دختری جوان بعدازظهر روز یکشنبه هفته جاری با فریادهای خود از همسایه‌ها کمک خواستند و وقتی اهالی محل به یاری آنها رفتند متوجه شدند پدر ۷۰ساله این خانواده به قتل رسیده و قاتل بعد از ناکامی در کشتن ۲ طعمه دیگرش فرار کرده است.

لحظاتی بعد ماموران پلیس تهران در محل حاضر شدند و با گشت‌زنی در اطراف منطقه توانستند متهم را که لباس‌هایش خونی بود، پیدا و دستگیر کنند.

متهم ۴۰ساله وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به ارتکاب جنایت با هفت ضربه چاقو اعتراف کرد و گفت از روستایشان در استان مرکزی به تهران آمد و بعد از اینکه به عنوان مهمان به خانه پسرعمویش رفت او را کشت تا جادویی را باطل کند.

این مرد که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد در بازجویی‌ها اظهاراتی را مطرح کرد که نشان می‌دهد دچار توهم است. او گفت: پسرعمویم از ۱۰ سال قبل با جادو و رمالی من را به بدبختی رسانده است. وضع مالی من خوب است و در روستا کشاورزی می‌کنم. پسرعمویم به خاطر حسادت من را جادو کرد و شروع کرد به حرف زدن پشت سر من. از وقتی فهمیدم طلسم شده‌ام که هر وقت از روستایمان برای کار به شهر می‌رفتم به من کار نمی‌دادند. او کارهای زشتی با من کرد؛ مثلاً یک بار دعایی را پیدا کردم و به یک فالگیر نشان دادم که او گفت طلسمی است که پسرعمویم برایم نوشته است. من قبلاً با آدم‌های مهم رفت و آمد می‌کردم اما این جادوها ارتباطات من را قطع کرد.

متهم ادامه داد: روز حادثه وقتی به خانه پسرعمویم رفتم از او خواستم دست از سرم بردارد و بگذارد زندگی کنم. او گفت من اشتباه می‌کنم و طلسمی در کار نیست. بعد پیشنهاد داد با دخترش که ناشنواست ازدواج کنم. او داشت نصیحتم می‌کرد که عصبانی شدم و او را با چاقو زدم و بعد می‌خواستم زن و دخترش را بکشم که از دستم فرار کردند. می‌خواستم با این کار طلسم را باطل کنم.

بنا به این گزارش متهم به قتل در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها