کد خبر: 546440
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

گروگان‌گیران 50 میلیاردی به دام افتادند

اعضای این باند 3 نفره از ترس پلیس گروگان خود را رها کرده و گریخته بودند.

گروگان‌گیران 50 میلیاردی به دام افتادند
کد خبر: 546440
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۱۳:۰۰:۰۰

اعضای باند 3 نفره آدم‌ربایی که در قبال آزادی گروگان درخواست 50 میلیارد ریال باج کرده بودند، دستگیر و راهی زندان شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در این‌باره گفت: از شهروندان شهر قزوین به کلانتری 13 باهنر مراجعه و گزارشی را مبنی برمفقودی برادرش اعلام کرد. بلافاصله پرونده مقدماتی تشکیل و برای بررسی به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، این فرد از طریق یکی از پیام‌رسان‌های فضای مجازی پیامی مبنی بر تهیه مبلغ 50 میلیارد ریال به فرزند خود ارسال کرده و بیان داشته که مجددا با آنها تماس خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های دقیق و استفاده از شگردهای پلیسی به 2 نفر در این خصوص مشکوک شده و در ادامه تحقیقات خود از دست داشتن آنها در آدم ربایی اطمینان پیدا کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه اعضای باند با اطلاع از ورود پلیس برای رسیدگی به پرونده، فرد ربوده شده را در یکی از محلات شهر قزوین رها کردند و قصد بی‌گناه جلوه دادن خود را داشتند، خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات، عضو دیگر باند شناسایی و هر 3 نفر آنها در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی راهی زندان شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها