کد خبر: 546359
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۰۷:۵۵:۰۰
| |

مرگ مرموز پسری با تیپ زنانه

کارآگاهان جنایی همزمان با کشف جسد این پسر با پرونده جنایی پیچیده دیگری نیز مواجه شدند.

مرگ مرموز پسری با تیپ زنانه
کد خبر: 546359
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۰۷:۵۵:۰۰

کارآگاهان به‌دنبال کشف جسد پسری جوان که از پوشش زنانه استفاده می‌کرد، تحقیقات را برای رازگشایی از این مرگ مشکوک آغاز کردند.

ماموران کلانتری امامزاده حسن ساعت‌۱۶:۱۷ چهارشنبه گزارش این جنایت را به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند و گفتند پسری 24 ساله در خانه‌اش به طرز مشکوکی فوت کرده است. تحقیقات اولیه فاش کرد این جوان دانشجویی شهرستانی است که برای ادامه تحصیل به تهران آمده و این خانه را کرایه کرده بود.

همچنین معلوم شد دو روز از مرگ این پسر می‌گذرد و خانواده او که در این مدت نگرانش بودند، از همسایه‌ها پرس‌وجو کرده اما خبری به دست نیاورده بودند تا این‌که برادر متوفی به محل حادثه آمد و جسد برادرش را پیدا کرد.

همسایه‌ها نیز در این مرحله از تحقیقات گفتند: ما اصلا نمی‌دانستیم این جوان، مرد است. او لباس‌های زنانه به تن داشت و  همیشه موهایش را رنگ می‌کرد و لباس‌های زنانه می‌پوشید.

در حال حاضر جسد به پزشکی قانونی منتقل شده تا علت مرگ مشخص شود.

از سویی در شرایطی که کارآگاهان مشغول تحقیق درباره این پرونده بودند، ساعت یک بامداد پنج‌شنبه جسد مرد جوانی دیگری کشف شد. این جنازه در میان شمشاد‌های پارک بعثت افتاده و مشهود بود این مرد با حدود ۴۰‌ضربه چاقو باز پا درآمده است.

تنها سرنخ این پرونده مرموز اظهارات زنی است که جسد را پیدا کرده و موضوع را به پلیس خبر داده است. او گفت: ساعتی قبل از کشف جسد دو مرد را در پارک دیدم که با لهجه عربی با هم صحبت می‌کردند. ساعتی بعد وقتی دوباره از اینجا رد می‌شدم لکه خون دیدم و با دنبال کردن آن به جسد یکی از این دو مرد رسیدم.

بنا به این گزارش تحقیقات پیرامون این پرونده نیز ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها